Ik had eerst een A7N8X Deluxe maar door een losgeschoten slang (WC) deed deze het niet meer. Ik terug naar de winkel en deze werd vervangen door een A7N8X-E Deluxe. Nou is mijn vraag is de pin layout van de volt regulator het zelfde als bij de A7N8X Deluxe. Zo zijn bijvoorbeeld de mosfets van een ander merk en gaat er ook een andere bios op. Dus deze borden zijn niet het zelfde.
Verwijderd
ik denk dat ze wel hetzelfde zijn van alle A7N8X, ook de -X en verschillende Revisies maakt ook niet uit..ik denk dat de layout hetzelfde is, maar cker weten doe ik het niet, lijkt me alleen een beetje stug als je hetzelfde meoderbord maakt en dan een andere layout
hetzelfde als 9800pro, non-pro en XT alle drie dezelfde mods d8 ik
Kijk is wat er op de chip staat?? (chip zit links naast het socket )
a7n8x vmod vraagje
Check dit topic voor uitgebreide info over de mods. en over de chip.
a7n8x vmod vraagje
Check dit topic voor uitgebreide info over de mods. en over de chip.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Ik heb het vermoeden dat het de zelfde chip is als mijn vorige bord. Ik probeer het straks gewoon. Verder heb ik de volt mod al gedaan dus ik hoop dat het ook deze keer weer lukt
Mijn barton houd het tot 1.1 volt vol. Dit is een 2600 barton die ik op 2449mhz krijg en als ik dit omreken met tool2a kom ik op 3.8ghz. Alleen klopt mijn tempratuurmeter niet omdat ik als ik ijswater door mijn blok laat lopen de tempratuurmeter 20 graden aangeeft, dit doet ie ook met water van kamertempratuur.
[ Voor 11% gewijzigd door mbuts op 21-01-2004 10:56 ]
Pagina: 1