Interventie Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Is misschien wat lastig uit te leggen, maar heb sinds kort een raar probleem met m'n Radeon 9700 pro van Club3D. Aangesloten op de 'normale' beeldscherm uitgang krijg ik een soort van interventie op m'n beeldscherm. M.a.w. lichte bewegende strepen die verticaal op en neer gaan. Het ziet er uit alsof een magnetisch veld het beeld verstoord.

Vervanging van de kabel en zelfs plaatsing van de kaart in een andere pc had geen resultaat. Feit is dus dat het echt aan de kaart zelf ligt. Op een res. van 800 x 600 is het een stuk duidelijker te zien als op 1024 x 768. Na de monitor met een DVI converter op de DVI uitgang te hebben aangesloten is het probleem verholpen, alleen is dat ook niet helemaal de bedoeling. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en is het mogelijk om zelf wat aan de filters te knoeien, waarvan ik denk dat dat het probleem is. Op de kaart zit geen garantie meer :| dus dat schiet ook niet op.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Fabriekant ff mailen??

Heb je het probleem trouwens ook als je een andere monitor gebruikt??
Meen dit niet in je post gelezen te hebben :?

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 20:56
je bedoelt interferentie (8>

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Ook goed ;) Heb zojuist fabrikant gemailt en andere monitor mocht ook niet baten. Heb gewoon de kaart in een andere pc met andere monitor gestopt, maar probleem bleef bestaan :'(

Btw zoeken met interferentie levert me meer op dan met interventie. Tja me goeiste Nederlands zullen we dan maar denken :Z

Ben nu ff deze aan het checken: Radeon 9500 Pro, Piepend geluid en rollende lijnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Daacuso op 20-01-2004 14:13 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!