[DScaler] Beeld is met opnemen widescreen

Pagina: 1
Acties:

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 19:40
Ik krijg het gewoon weg niet voor elkaar dat D-Scaler gewoon 4:3 opneemt het blijft hoe dan ook gewoon widescreen en met heel veel op de knopjes drukken 16:9 maar een 4:3 verhouding wil gewoon weg niet.

Iemand een idee want ik heb nu echt veel tooltjes gebruikt en bij sommige kreeg ik ook gewoon widescreen maar bij de software van pinnalce zelf is het beeld wel 4:3 maar niet scherp genoeg.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Full-height recording (dus volledig beeld, niet "16:9" zoals jij zegt) zit nog niet in DScaler geimplementeerd, die optie komt waarschijnlijk in 4.1.9 te zitten. Wat je bijvoorbeeld kan doen is met een ander programma (Virtualdub) het filmpje uitrekken (interpoleren).

They made me do it.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 19:40
Tom S. schreef op 20 januari 2004 @ 13:24:
Full-height recording (dus volledig beeld, niet "16:9" zoals jij zegt) zit nog niet in DScaler geimplementeerd, die optie komt waarschijnlijk in 4.1.9 te zitten. Wat je bijvoorbeeld kan doen is met een ander programma (Virtualdub) het filmpje uitrekken (interpoleren).
ja ga maar eens een 4 uur film weer 4:3 verhouding van maken met virtualdub heb geen jaren de tijd :).

Is hier voor geen goede aternatief want ik die virtualdub neemt veel te donker op en de filters zijn ook om van te huilen.

iuVCR heeft de zelfde filters als virtualdub en neemt standaart ook veel te donker en LELIJK op :(

en Ulead DVD Workshop neemt ook gewoon weg te lelijk op en daar kan ik geen filters op toepassen helaas :(