Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al eens succesvol geprobeert een Sony MZ-N710 (portable minidisc recorder, NET MD Walkman) aan te sluiten op een computer? Ik krijg het NIET voor elkaar: Win98, WinXP het gaat gewoon niet...
De installatie gaat op zich wel, maar de software, eenmaal geinstalleerd, doet gewoon niet wat het moet doen: Er is geen file transfer mogelijk (zowel van MD->Comp als Comp->MD) en de rest van de software is daarmee eigenlijk ook gewoon onbruikbaar geworden, immers het gaat om dit file transfer.
Zelfs een lijst met pre-recorded files op de MD-N710 is niet op de computer te toveren (geen file-directory)

Redelijk hopeloos geworden, inmiddels meerdere mensen een poging laten doen, geen succes, alle andere software op de computer voldoet aan de opgegeven minimum eisen, H/W, CPU, geheugen etc alles in orde en binnen de opgegeven spec..

HELP!!!

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015

MNECMotU

Kiek An!

Sorry dat ik zo laat nog dit topic omhoog schop, maar ik kwam deze topic tegen omdat ik zelf ook met dit probleem te kampen heb en het is toch wel redelijk belangrijk lijkt me zo.

Ok, eenmaal aangesloten en probleemloos geinstalleerd, lukt het me wel om bv. mp3'tjes rechtstreeks op de md te kopieren, dus dat is geen probleem.

Maar andersom lukt dus niet... krijg dan de foutmelding "check-in failed"
Nu kan het zijn dat sony een beveiliging in de speler heeft gebouwd, om zo het "illegaal" kopieren van mp3'tjes tegen te gaan, maar waaaaarom zit er dan inhemelsnaam de functie download van md (check-in) in???

(beetje off-topic:
Ik ben van mening dat (als dit idd een beveiliging blijkt te zijn) dit een onzinnige beveiliging is.
Wat ik alleen maar doe is geluiden opnemen met mijn microfoon op md... en die wil ik (liefst) digitaal overzetten naar m'n hd. Dit is dus niet illegaal. Wat verwacht sony nou van mij? Dat ik muziek op minidisc ga kopen en het dan weer naar m'n hd ga lopen kopieren... nou, ik dacht het niet...)

Als ik er helemaal naast zit en het gewoon iets totaal anders blijkt te zijn, wil ik graag jullie reacties wel eens horen.

Wat zijn jullie ervaringen met het programma Sonic Stage en het up- en downloaden van mp3's van MD naar HD?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Uploaden kan niet. Met de nieuwe Hi-MD's die in april of juni uitkomen wel. Je kan dan echter nog steeds geen opnames uploaden die je met je oude apparatuur hebt gemaakt.