clean install gedaan van winxp pro sp1. daarna nforce 3.13 eroverheen, usb aanstaan in bios, direct x 90b. nu stop ik een mp3 spelertje in 1 van de 4 usb poorten en daarna krijg ik een overzicht van wat er op staat, maar dan met "lege" executable iconen, dus .exe iconen. 1 seconde daarna loopt mijn explorer vast. in andere poorten geeft ie niets aan of een i/o error. heb al gezocht op andere onderwerpen maar niets komt echt overeen.
En dat heb je met alle USB apparaten of alleen met de USB MP3 speler? Dwz, heb je ook andere USB apparaten werkend en al aangesloten? Zo ja, dan zit het probleem in (drivers van) de MP3 speler
[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 20-01-2004 11:32 ]
heb ff een sidewinder geprobeerd en die doet het idd wel. maar mp3 spelertje deed het wel op andere pc. waar kan ik die drivers krijgen als xp ze zelf niet vind?
Bij de fabrikant van je mp3 speler
mmmh, maar bij beschrijving staat driverfree voor win2000 en xp. en ik kan me ook niet herinneren dat ik bij die andere pc drivers moest installeren, xp herkende hem meteen als napa nog-wat
grappig, ik was gisteravond bij mijn neefje met een a7n8x deluxe v2.0 en een usb 1.1 pendrive/mp3speler van de mediamarkt en die had hetzelfde. Onder linux en onder windows xp. Ding werkt gewoon met via en intel usb 1.1 host controllers.
Het lijkt wel of er na de identificatie geen verkeer meer is van het mass-storage ding naar de controller. Vanavond maar eens kijken of ik kan testen op een intel usb 2.0 controller.
Wat je drivers betreft, da's onzin, usb-mass-storage devices bestaan al jaren evenals usb 2.0, welke een gestandaardiseerde interface met je OS (EHCI) heeft evenals fat16 wat die dingen meestal af fabriek geformatteerd zijn zodat ze kunnen worden gebruikt als bootdevice. Ik schat in dat nvidia zoals vaker gesteld is een bagger southbridge heeft, zo van het kaliber ali van een jaar of 5 terug.
Het lijkt wel of er na de identificatie geen verkeer meer is van het mass-storage ding naar de controller. Vanavond maar eens kijken of ik kan testen op een intel usb 2.0 controller.
Wat je drivers betreft, da's onzin, usb-mass-storage devices bestaan al jaren evenals usb 2.0, welke een gestandaardiseerde interface met je OS (EHCI) heeft evenals fat16 wat die dingen meestal af fabriek geformatteerd zijn zodat ze kunnen worden gebruikt als bootdevice. Ik schat in dat nvidia zoals vaker gesteld is een bagger southbridge heeft, zo van het kaliber ali van een jaar of 5 terug.
[ Voor 34% gewijzigd door Bas! op 04-02-2004 10:58 ]
Pagina: 1