Toon posts:

Hoe Printers Schoonmaken?? (alle types, binnen en buiten)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTters,

Momenteel zit ik op mijn stage en moet ik een korte handleiding schrijven over het schoonmaken van computerapparatuur.
Over alle onderwerpen is wel goede info, behalve voor de printers. Ik heb gezocht in bestaande topics, maar niet echt iets concreets gevonden.
We hebben hier zowel deskjets als laserprinters en de gebruikers zijn echte n00bs (maar moeten het zelf hun printers gaan schoonmaken). Kan iemand mij vertellen wat de belangrijkste onderdelen zijn om schoon te houden (zowel binnen in de printer als aan de buitenkant) en HOE dit gemakkelijk te doen is in een kantoor omgeving?

alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 11:28 ]

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

ik zou zeggen maak er eens een paar schoon dan kom je zelf achter wat nodig is..

ik kan moeilijk in tien regels een jarenlange fieldservice ervaring proppen.
ik neem aan dat er op jouw school/stageplek genoeg printers zijn waar wel wat aandacht aan besteed mag worden.

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
probleem is, dat dit mijn laaste stagedag is. Ik ben ook niet van plan om zelf printers te gaan schoonhouden... d O-)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45

Verwijderd

Topicstarter
Das nog eens een nuttige link!! Bedankt!

Verwijderd

en mocht de printer alsnog kapot gaan: www.fixyourownprinter.com. Vooral gericht op (oude) laserprinters maar ook bruikbaar voor nieuwe en inktjets.
Pagina: 1