Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Aangezien je ook met FSB overgeklokt heb zou het heel goed kunnen zijn dat je cpu temp gewoon goed is, maar dat de instabiliteit veroorzaakt wordt doordat je FSB te hoog staat.
Kan ook nog zijn dat je je core voltage wat op moet schroeven om het stabiel te krijgen.
Ik heb een duron 800@950 rocksolid, maar wel op 1.775 volt. Dan wordt je processor ook gelijk wat warmer, maar wel stabieler.
Dus.
Kan ook nog zijn dat je je core voltage wat op moet schroeven om het stabiel te krijgen.
Ik heb een duron 800@950 rocksolid, maar wel op 1.775 volt. Dan wordt je processor ook gelijk wat warmer, maar wel stabieler.
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Mischien komt die onstabiliteit wel van je bussnelheid.
Probeer hem is lager te zetten.
Artic silver ruled wel ... scheelt 5 graden minimaal maar zoals ik je verhaal lees is dat het probleem niet..
Overklokken is leuk.. maar niet ten koste van alles.
Probeer hem is lager te zetten.
Artic silver ruled wel ... scheelt 5 graden minimaal maar zoals ik je verhaal lees is dat het probleem niet..
Overklokken is leuk.. maar niet ten koste van alles.
ThanX voor de reply's op lichtsnelheid. 
Ik heb nu een grote ventilator naast mijn kast gezet. Nu is het zaakje al een stuk stabieler.
Dus dat betekend dat het toch aan de cpu temp ligt.
Dus dan moet ik binnenkort die coolpasta maar ff bestellen.
Ook ga ik binnenkort nog een extra grote fan vlak bij mijn cpu monteren voor extra cooling.
Daarna kap ik met geld uitgeven aan overklokshit.
Want de kunst blijft natuurlijk zoveel mogelijk prestatie uit je systeem halen zonder veel geld te betalen.
Ik heb nu een grote ventilator naast mijn kast gezet. Nu is het zaakje al een stuk stabieler.
Dus dan moet ik binnenkort die coolpasta maar ff bestellen.
Ook ga ik binnenkort nog een extra grote fan vlak bij mijn cpu monteren voor extra cooling.
Daarna kap ik met geld uitgeven aan overklokshit.
Want de kunst blijft natuurlijk zoveel mogelijk prestatie uit je systeem halen zonder veel geld te betalen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat betekent dat dus gewoon NIET. Die grote ventilator zorgt er ook voor dat je chipset gekoeld word, wellicht dat daar je stabiliteits problemen zaten.Op maandag 11 december 2000 23:30 schreef DeathKnight het volgende:
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Ik sluit niks uit, maar uit ervaring weet ik van mijn oude Asus P5A met K6-III 450 dat het juist wel veel beter cooled voor de processor, aangezien met AMD K6-III ongeveer daardoor altijd 8 graden kouder werdt.
For you information; De grote cooler laat toch een grote luchtstroom naar het socket stromen. I can feel it
For you information; De grote cooler laat toch een grote luchtstroom naar het socket stromen. I can feel it
mijn duron 600 draait rotsstabiel op 997,5 ( niet vergeten die ,5 !!! )
nu moeten jullie vragen wat voor koeler ik heb !
nu moeten jullie vragen wat voor koeler ik heb !
Geen inspiratie
ik had een zelf gemodificeerde orb ( met een extra fan erop die zorgde dat de orb-koeler op 600 toeren meer draaide.....
En hij werd toch nog 2 graden warmer als vroeger
idee was goed LOL
En hij werd toch nog 2 graden warmer als vroeger
idee was goed LOL
Geen inspiratie
Verwijderd
Als het idee goed was, dan was ie niet warmer geworden. En nu we toch taalkundig bezig zijn....uhhh....ik dan althans....de intentie van het idee was wel goed!
Pagina: 1