Toon posts:

applicatie via een ip laten lopen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn stage heb ik een opdracht gekregen om een netwerk op te zetten. Op de ene pc moet ik applicaties laten draaien. Deze pc gaat dan naar een switch waar een firewall en een router voor rechtstreeks internet opzit. Deze gaan vervolgens naar een switch. waar dan weer een andere router opzit.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Ik heb alles al klaar en moet alleen nog weten hoe ik kan zorgen dat je een keuze kan maken via welk ip hij moet lopen. want het is de bedoeling dat de applicaties via de firewall loopt en het internet dan via de router. Maar hoe krijg ik dit voor elkaar want ik vindt alleen maar dat je dat op de firewall moet instellen maar dat is dus niet de bedoeling.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

alles draait op 2000 of nt

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
Waarom hang je de firewall niet voor je router, zodat al het verkeer via de firewall loopt. Ik snap niet waarom je deze keuze wil maken, je wil toch altijd via een firewall naar buiten mag ik hopen?

En haal die lelijke smiles is weg, en lees de faq eens als je hier nieuw bent....

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de opdracht het moet dan de buitenkant te benaderen zijn en het rechtstreekse internet wordt via de laatste router gefiltert.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-02 20:52

igmar

ISO20022

en de concrete vraag is ? Dit verhaal is voor de meesten Chinees, ik moest het 3 keer lezen voordat ik d'r uberhaupt iets van snapte.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat niet alleen, die stortvloed aan smileys is nergesn voor nodig.
Als je denkt dat je een normale topicstart kunt maken, kun je het in NT nog eens probereb,

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.