Ik heb gisteren een msi k7n2 delta ILSR gekocht, met een 2800+ en 2 lapjes geheugen (kingston) van 512 elk, pc3200 (ik neem aan dat dat ddr 400 is). volgens msi live bios update 3 heb een bios versie 7.6. de doos (en ook het moederbord) zegt dat het een fsb 400 versie is...
probleem:
mijn 2800+ wordt herkend als 2200+ en in de bios kan ik alleen tot 233 fsb gaan...
ook moet ik mijn jumper (j11) open hebben (dus op 100 ipv 133/166 volgens de handleiding) anders start hij niet eens op maar blijft hij hangen bij de geheugen test...
3dmark zei een score van +- 37xx. op deze configuratie.
veel van jullie hebben al problemen gehad met dit bord,als je het heb op kunnen lossen (verwant met hetzelfde probleem), wat heeft bij jouw gewerkt?
ps. ik heb al (in GoT) rondgezocht om een antwoord te krijgen...
probleem:
mijn 2800+ wordt herkend als 2200+ en in de bios kan ik alleen tot 233 fsb gaan...
ook moet ik mijn jumper (j11) open hebben (dus op 100 ipv 133/166 volgens de handleiding) anders start hij niet eens op maar blijft hij hangen bij de geheugen test...
3dmark zei een score van +- 37xx. op deze configuratie.
veel van jullie hebben al problemen gehad met dit bord,als je het heb op kunnen lossen (verwant met hetzelfde probleem), wat heeft bij jouw gewerkt?
ps. ik heb al (in GoT) rondgezocht om een antwoord te krijgen...