[Linksys] WMP11 zonder antenne, waar nieuwe kopen?

Pagina: 1
Acties:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Een aantal weken geleden heb ik een Linksys WMP11 gekocht op een rommelmarkt zonder antenne. De kaart werkt maar met slechte ontvangst. Via linksys kan ik geen nieuwe antenne kopen.

Uiteraard heb ik al met google gezocht maar ik heb alleen nog maar winkels gevonden die vanaf 30 euro een antenne hebben, voor dat geld heb ik een nieuwe wireless kaart bijna. Als iemand tips heeft, heel graag!

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Gratis [gevraagd]-advertenties verspreiden op internet?
Genoeg mensen waarvan de kaart kapot is, en die nog een antenne hebben liggen..

Of proberen een pc-winkel te neppen, kaartje kopen, geld terug vragen, maar zonder antenne inleveren, maar dat mag natuurlijk niet he!

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Het topic is al een aantal weken oud, maar ik zie geen e-mail adres in je profiel staan dus dan maar even zo.
Ik heb een antenne voor je van een AP (maar volgens mij zijn dit dezelfde), dus mocht je nog interesse hebben stuur ik ze (tegen vergoeding van de PTT) naar je op of mag je ze ook komen ophalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 15:21 ]

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Bedankt voor je reply nog, maar ben reeds in het bezit geweest van een antenne, een maat van mij had zon kaart en heb het even getest. Uiteindelijk bleek de kaart defect te zijn en buiten garantie.
Toch bedankt voor het aanbod!