PocketPC synchronisatie met openbare mappen

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 10:51
Ik wil mijn HP Ipaq 1915 laten syncen met mijn outlook. Op zich niets spannends aan met active sync, maar nu wil ik eigenlijk een agenda die ik in de openbare mappen heb staan syncen! En dit kan (volgens mij) dus niet met active sync, ik kan wel aangeven of ik agenda, inbox, tasks e.d. wil syncen maar niet andere dan de standaard mappen.

Of is er een manier dat ik mijn agenda kan syncen met de openbare mappen agenda? Ook hiermee zou ik geholpen zijn....

(en dan nog een ander vraagje, bestaat pocketpc ook in een nederlandse variant?)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic even verplaatsen naar Software Algemeen - dit is namelijk niet echt een vraag over Windows zelf :)

Verder pas ik je topic titel aan zodat het iets meer omvat wat er nu mis is :)

• smoken
TX voor de move!

Heeft iemand een idee hoe ik kan syncen?
Zijn er third party appz voor? Kan me toch niet voorstellen dat nietmand anders hier gebruik van maakt..........?

• smoken
Ik ga toch nog een keer kicken, sorry.......

Is er een manier, (met oulook 2003/SBS 2003 of whatever) om mijn "inbox agenda" te synchroniseren met mijn "openbare mappen agenda".

Of is er een programma waarmee ik kan aangeven welke mappen van oulook ik wil syncen met mijn PDA?

Ik bedoel, ik gebruik pocketpc 2002 op de PDA en W2k/SBS2003 op mijn pc/server, alles wat ik gebruik is van Micro$schoft, zou toch compatibel moeten zijn zou je denken of denk ik nu fout......?

Verwijderd

Toch wil ik graag nog even vermelden dat synchronisatie niet mogelijk is met een openbare map; behalve als je Exchange server 2003 hebt of als je dit stukje software koopt

PocketMirror Professional
for Windows Mobile
http://www.chapura.com/pmp_wm.php

Deze post plaats ik alleen voor de search dus hij mag wat mij meteen wel weer naar beneden gedonderd worden

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 15:19 ]