Toon posts:

OEM Preinstallation Kit manual?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben bezig met voorbereidingen voor een OPK, mijn vraag was...ik had al wat gezocht hier op tweakers en op microsoft zelf, maar bestaat er eigenlijk een manual voor zoiets dergelijks?

Moet het op deze manier of kan je hetzelfde bereiken dmv van ghost (enteprise console).

coaster

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 22:05

highking

Langharig tuig

Volgens mij krijg je die bij die OPK, maar waar probeer je precies iets voor te bakken?

Verwijderd

Topicstarter
Win XP SP1 inclusief verscheidene drivers

edit:

hoe bedoel je krijg je erbij, zit geen manual bij of bedoel je helpfunctie?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 09:37 ]

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 22:05

highking

Langharig tuig

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 09:36:

hoe bedoel je krijg je erbij, zit geen manual bij of bedoel je helpfunctie?
Nou, "vroeger" (:P) ten tijde van Windows 98 en 2000 kreeg je er inderdaad een boekje bij, hoe dat tegenwoordig met Windows XP is geregeld weet ik niet, maar volgens mij moet die bij die kit zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door highking op 20-01-2004 09:51 ]

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:38
dit kan je toch gewoon als unattended maken...daar heb je die OPK kit niet voor nodig....

een goede website hiervoor is:
http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm

succes....

Verwijderd

Topicstarter
unattended :S, ik heb prog geinstalled en start op maar laat al geen configuratie zien...dus er van alles mis aan alle kanten

edit:

meeste links die julie hebben gegeven heb ik ook al, ook dat document maar daar kan ik niet verder mee...als ik dat prog opstart kan ik niets adden of wat ddan ook

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 10:33 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 09:26:
ik ben bezig met voorbereidingen voor een OPK, mijn vraag was...ik had al wat gezocht hier op tweakers en op microsoft zelf, maar bestaat er eigenlijk een manual voor zoiets dergelijks?
Die manual zit er bij in de vorm van OPK.Chm, welke zich in de \Docs directory bevindt van je OPK-Tools. Manual in boekvorm wordt er niet bijgeleverd, maar je kunt 'm natuurlijk altijd uitprinten :)

Verwijderd

Topicstarter
;), joh dat had ik ook al wel gezien...maar op er zo mee te beginnen is het best klote...althans vind ik

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Schrijf je anders in op http://oem.microsoft.com (gratis) hier kan je naast de on-line handleiding nog veel meer zaken vinden en uitleg bij bepaalde problemen/uitdagingen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
yeh, was ik al op ingeschreven, maar thnx iig.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01
De Step-by-Step al geprobeerd dan ?

http://oem.microsoft.com/...ntpage.aspx?pageid=515020

Verwijderd

Topicstarter
Heei iedereen,

ik d8 ik doe het f in hetzelfde topic, ik ben dus bezig met die install te maken, alles loopt chill except het gedeelte dat ie over de server begint. Mijn vraag is:
- kan je die installatie testen op de pc waar je hem op gemaakt hebt?
- ze hebben het ook over dat je iets van een image moet maken, met ghost :S

Ik hoor het graag, coaster!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een nice manual gevonden voor een OEM-installatie alleen nu is mijn vraag hoe ik het ga builden. Ik heb via het programma een configuratieset gemaakt, deze op geslagen een een diskette gemaakt. Het probleem is nu alsvolgt (voor mij dan):

- ik mag de file nog niet op de server zetten (want dat is de bedoeling), hoe krijg ik het dan voor elkaar om het op ce te burnen, dat ik een OEM vanaf cd load?

coaster
Pagina: 1