Help NTFS-Schijf ik kom er niet meer in!

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 21:41
Laast chrashde mijn compu heel erg hard.
Enige mogelijkheid was win 2000
opnieuw geinstalleren.

Dat deed ik (ik heb meerdere hdd)
Dus nadat ik er een dualboot van had gemaakt .. start windows 98 nog wel gewoon op maar windows 2000 niet als ik de ntfs-hdd aan heb staan.
Als ik de ntfs schijf niet aanzet start win2000 wel gewoon op.
win98 start wel altijd op.

Dus probeerde ik via win98 in de ntfs schijf te komen via een programmatje .. zoals ntfs to win98 en ntfs to dos

maar beide programmas werken niet .. althans dan loopt de compu vast zodra ie de ntfs schijf aanspreekt .. het hdd lampje blijft dan continu branden .. of er wordt gezegd hdd locked.

Ik heb echt van alles geprobeerd en ben ten einde raad .. wie kan mij helpen ????

Mailen met tips soortgelijke ervaringen
graag .. xdc@dds.nl

Alvast bedankt

slimmehotspot.nl

Verwijderd

je kan rescue installatie doen, altans met NT5 (2000) en je kan dan met een optie gewoon die NTFS partitie ingaan. Is bedoeld om alles te kunnen inzien voor je het mocht verkloten ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

W2K cd in je speler stoppen. Opstarten en zorgen dat je kunt booten van CD..... (in bios dus).

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 21:41
[quote]Op maandag 11 december 2000 22:55 schreef pentagon het volgende:
je kan rescue installatie doen,

Hmm hoe doe ik dat ??
met de win2k cd ?? helaas heb ik geen officiele cd .. ik heb hem gedownload vanaf het internet..

De andere tip .. booten vanaf cd en dan ??
dan kom je er toch nog niet in??
oftewel ik snpa niet helemaal wat je bedoelt..

Tips graag .-.
mvg xdc

slimmehotspot.nl

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik moet zeggen dat ik zelf geen problemen heb gehad met w2k tot nu toe. Ik heb voor de zekerheid wel een rescuedisk aangemaakt. Maar je moet met je installatie-cd van w2k dus echt weer alles kunnen regelen... gewoon booten dus vanaf je w2k-CeeDee

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

niet moeilijk doen, gewoon partition magic installeren en omzetten naar FAT32, dan weer terug omzetten naar NTFS als alles weer werkt....

I see dead pixels...

Pagina: 1