Laast chrashde mijn compu heel erg hard.
Enige mogelijkheid was win 2000
opnieuw geinstalleren.
Dat deed ik (ik heb meerdere hdd)
Dus nadat ik er een dualboot van had gemaakt .. start windows 98 nog wel gewoon op maar windows 2000 niet als ik de ntfs-hdd aan heb staan.
Als ik de ntfs schijf niet aanzet start win2000 wel gewoon op.
win98 start wel altijd op.
Dus probeerde ik via win98 in de ntfs schijf te komen via een programmatje .. zoals ntfs to win98 en ntfs to dos
maar beide programmas werken niet .. althans dan loopt de compu vast zodra ie de ntfs schijf aanspreekt .. het hdd lampje blijft dan continu branden .. of er wordt gezegd hdd locked.
Ik heb echt van alles geprobeerd en ben ten einde raad .. wie kan mij helpen ????
Mailen met tips soortgelijke ervaringen
graag .. xdc@dds.nl
Alvast bedankt
Enige mogelijkheid was win 2000
opnieuw geinstalleren.
Dat deed ik (ik heb meerdere hdd)
Dus nadat ik er een dualboot van had gemaakt .. start windows 98 nog wel gewoon op maar windows 2000 niet als ik de ntfs-hdd aan heb staan.
Als ik de ntfs schijf niet aanzet start win2000 wel gewoon op.
win98 start wel altijd op.
Dus probeerde ik via win98 in de ntfs schijf te komen via een programmatje .. zoals ntfs to win98 en ntfs to dos
maar beide programmas werken niet .. althans dan loopt de compu vast zodra ie de ntfs schijf aanspreekt .. het hdd lampje blijft dan continu branden .. of er wordt gezegd hdd locked.
Ik heb echt van alles geprobeerd en ben ten einde raad .. wie kan mij helpen ????
Mailen met tips soortgelijke ervaringen
graag .. xdc@dds.nl
Alvast bedankt
slimmehotspot.nl