Oke ik kan dus wel connecten naar mijn mysql zonder user/pw , maar als ik met een user/pw probeer in te loggen lukt dat niet. Ik heb in mysql.user wel een user aangemaakt. Hoe kan ik nu connecten met een user/pw?
Verwijderd
Misschien moet je de user privileges nog ff flushen dmv "flush privileges;" ?
edit:
Als je phpMyAdmin gebruikt, bij de hoofdpagina kiezen voor "MySQL opnieuw laden"
Als je phpMyAdmin gebruikt, bij de hoofdpagina kiezen voor "MySQL opnieuw laden"
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 01:28 ]
Hoi, welkom op GoT.
Dit probleem heeft niets met P&W te maken. P&W gaat over programmeren, en niet over configureren, installeren of rechtenproblemen. Daarom verplaats ik het maar naar Software Algemeen.
Daarnaast verwachten we hier ook nogal een uitgebreide topicstart. (Lees dus even de Quickstart ).
P&W -> SA
Dit probleem heeft niets met P&W te maken. P&W gaat over programmeren, en niet over configureren, installeren of rechtenproblemen. Daarom verplaats ik het maar naar Software Algemeen.
Daarnaast verwachten we hier ook nogal een uitgebreide topicstart. (Lees dus even de Quickstart ).
P&W -> SA
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Staan de toegangsrechten voor die gebruiker ingesteld voor toegang vanaf zowel localhost (waar je waarschijnlijk normaal op inlogt) als de hostnaam waarnaar PHP connect?
Even de titel aangepast.. stukje duidelijker zo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1