Toon posts:

hoe check ik mijn driver versie?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn driver versie ff checke
met een niewe update van xp installeerd xp namelijk zelf een driver voor mijn fx 5900 xt
ik heb al gekeken in dxdiag maar daar zie ik alleen maar nummers waar ik niet veel uit op kan maken..

ik zoek dus een nummer zoals 53.03 ofzo

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Start
Uitvoeren
Dxdiag

tabblad Beeldscherm
vakje Drivers

Daar staat letterlijk: Versie: [....]
welk deel snap je niet :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Of gebruik een prog als dit: http://www.aida32.hu/aida32.php
Kun je allerlei info van je systeem mee opvragen.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 20 januari 2004 @ 01:21:
Start
Uitvoeren
Dxdiag

tabblad Beeldscherm
vakje Drivers

Daar staat letterlijk: Versie: [....]
welk deel snap je niet :?
ja daar kijk ik ook maar ben jij bekend met de driver 6.14.0010.5216?

bedankt magaleo ik zal daar even kijken

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 02:36 ]

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

laatste 4 cijfers 52.16

Oh ja joh!!!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
:?

Ik zeg dit maar weinig, omdat ik niet wil dat mensen zeggen dat "wij" tweakers niet altijd zo uit de hoogte moeten doen, maar in jouw geval moet ik een uitzondering maken. Ik denk dat het handiger voor jezelf is als je eerst eens langs www.beginnersweb.nl gaat, want met het niveau van je topics denk ik dat je niet erg ver komt op Gathering of Tweakers.

Dit is verder niet persoonlijk bedoeld.

1. hoe check ik mijn driver versie?
2. Windows geinstalleerd op D schijf?
3. probleem met dualview (5900 XT)
4. Mijn 5900 XT loopt telkens vast Vervolg

Als antwoord op bovenstaande vragen:
1. Antwoord is al gegeven: dxdiag, laatste 4 cijfers
2. Nee is geen probleem, programma's gebruiken (bijna altijd) de systeemvariabelen, en die staan bij jou op D:\Program files; D:\Windows, etc
3&4: Te weinig info. probeer een paar dingen:
1. Installeer de nieuwste versie van DirectX
2. Installeer de nieuwste video drivers
3. Controleer in Control Panel > System > device manager of er een error staat bij je videokaart
4. Controleer of je videokaart goed in het AGP slot zit
5. Controleer of je voeding zwaar genoeg is (min 300/350w)
6. Controleer of je systeemtemps niet te hoog zijn
7. Probeer eerst eens op te starten met alleen videokaart (dus verder geen insteekkaarten)
8. Draai windowsupdate/service packs
9. Controleer of je BIOS settings goed staan (zie bios manual)
10. test je kaart in een andere machine

Ik hoop dat ik je zo een beetje tegemoet ben gekomen.

Lees iig in het vervolg eerst even de FAQ's en gebruik de search, je zal verbaast staan hoeveel problemen al behandeld zijn, goede kans, ook die van jou.

edit:
Hmm, en dan te bedenken dat ik nog helemaal moeite ga doen om mijn post te updaten, om vervolgens onderstaande reactie te krijgen

[ Voor 143% gewijzigd door zion op 20-01-2004 04:05 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Topicstarter
wat loop je nou te zeuren man ik ben geen beginner en het aantal posts vertelt jouw of iemand een beginer is of niet???
ik kom hier weinig want elke keer als ik iets post moet er weer zo'n idioot als jij tussenkomen dus ja je doet je reputatie als "wij"wel te goed

als je iemand niet kan helpen dan laat je het toch lekker rusten..

en bedankt raw meat dat was al in me opgekomen maar nu weet ik het zeker.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 03:50:
wat loop je nou te zeuren man ik ben geen beginner en het aantal posts vertelt jouw of iemand een beginer is of niet???
ik kom hier weinig want elke keer als ik iets post moet er weer zo'n idioot als jij tussenkomen dus ja je doet je reputatie als "wij"wel te goed
Sorry, maar je posts voldoen nou eenmaal niet aan een aantal basis vereisten. Tevens lijken je posts een bepaald niveau te weerspiegelen die lager liggen als wat hier verwacht word, dit is geen probleem, echter het is niet de bedoeling dat je "ff snel" je vraag komt stellen zonder hier zelf eerst actief onderzoek naar gedaan te hebben.

1. Zélf onderzoeken
2. Search gebruiken (google/got)
3. Topic starten waarin je 1 & 2 vermeld wat je wel gedaan hebt en wat niet, zodat er een gericht antwoord gegeven kan worden.

Tevens denk ik niet dat het nodig is om vervolgens persoonlijk te worden door me een idioot te noemen.

Maar aangezien ik nou zelf de richtlijnen van GoT aan het breken ben door in een topic je hier op te gaan wijzen, zal ik het verder laten rusten.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hehe Kutnaam je moet niet boos worden ofzo. Want Zion heeft toch wel gelijk hoor. Deze topic heeft geen slotje omdat moderator nog niet is geweest.

In het begin had ik ook aantal posts waarvan snel een slotje kwam dus :)

Lucky Goldstar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:59

Remy

I usually get 100% accuracy

zion: Het is nergens voor nodig om zo tegen de topicstarter 'tekeer te gaan': Wees te allen tijde behulpzaam, en laat het oordelen op postgedrag aan de crew over, daar zijn we voor ;)

Behulpzaamheid, graag, maar iemand op zo'n neerbuigende manier beoordelen op z'n topics is absoluut niet de bedoeling, hier dien je altijd respect voor je mede-users te hebben, zelfs ook al is iemand de grootste beginner van Nederland.

Aan de topicstarter: Het lijkt me dat je zo genoeg tips hebt gehad, en verder wil ik je alleen wijzen op een mailtje dat je van Pollewob hebt gehad. Deze kan iig dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.