.tk 9 jaar voor EUR 40?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las een tijdje terug over .tk domeinen dat die voor 40 euro negen jaar gehuurd kunnen worden.

Heeft iemand daar bericht van gehad, en staat er misschien een (email)adres bij? Ik wil wel zo'n domein, maar de gewone plijs is hoger voor die periode en op de dot.tk site staat er niets over de aanbieding.

Hier nog de adressen van de niewsposts waar ik het over heb:

http://www.webwereld.nl/n...e_compleet.phtml?id=17266

nieuws: Beheerder .tk-domein vraagt klanten om financiële steun

Alvast bedankt voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

.tk is toch een forwarding service ofzo? Ik had nog een gratis domein van hun een tijdje geleden.

Probleem is dat ze veel down waren. Vaak niet bereikbaar, maar misschien is dat nu beter.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze zijn inderdaad gratis, maar dan zitten er wat beperkingen op (geen eigindom, na 3 maanden inactief weer kwijt)

Als je voor een periode ineens koopt, is het nog niet duur ($70 voor 9 jaar, met huidige dollar best te doen :-) ), maar goedkoper is altijd leuker natuurlijk (ben tenslotter niet voor niets NL tweaker :-)) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

.tk is best vaak down...

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Of heel erg langzaam, vaak genoeg dat je op een TK site niet kan werken terwijl de echte URL ( naar de server ) wel goed werkt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar so far dus niemand die er een domein geregistreerd heeft en dus meer weet van die actie? :)

Ik heb er een tijdje een gratis domein gehad, met wisselende bereikbaarheid. Dat heb ik te lang niet gebruikt (eigenlijk nooit... eigen schuld dus) en ik weet nu dus niet hoe je aan zo'n domein voor langer voor minder kunt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Ik hoop dat als je betaald je wel een 'echt' domein krijgt, dat je dus leuk je www.domein.tk/twiekers.php kan doen, anders schiet je er toch niks mee op imo.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M'n initialen zijn TK :-) Dan is het nog wel leuk om een paar .tk domeinen te hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Downtime etc is niet van toepassing op betaalde .tk domeinen: die zijn namelijk totaal 100% van jezelf, en zelf te beheren. Er zit geen enkel stukje server meer tussen van de dot.tk mensen, en het zal dus ook niet down gaan als dot.tk weer eens plat ligt.

En domein.tk/test.php is dus ook gewoon mogelijk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25

Entity

9000rpm

Ik heb een betaald .tk domein. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb (is een jaar of anderhalf geleden), maar ik weet dat het niet duur was. En van downtime heb ik inderdaad geen last, het domein gaat nu direct naar mijn website ipv. eerst via dot.tk. Het werkt dan dus precies hetzelfde als .com/.net/.nl etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, ik heb maar de proef op de som genomen en voor $ 62,xx negen jaar een domein genomen.

Bij het uiteindelijke afrekenen was het iets van $ 49, omgerekend nog geen E 39 :-)

Bedankt iedereen in ieder gval voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12

BrZ

ja hoor, brz.tk is een "bijzonder" domein, willen ze $500 per jaar voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik heb ook een .tk gekocht ($20 oid, voor 2 jaar) en dat bevalt prima. Als je betaald hebt, kan je gewoon de huidige hosting houden (ja, die trage die vaak down is dus) of je kan je eigen DNS servers instellen en alles zelf beheren. Dan ben je dus idd niet meer afhankelijk van de .tk servers.

Ik heb dat nieuwsbericht toen ook gelezen, maar heb tot op de dag van vandaag ook nog niets gehoord van die €40 actie.. best vaag natuurlijk, dat nieuwsbericht zal toch wel ergens op gebaseerd zijn?? Heb toen ook nog gezocht, maar niets gevonden.. Volgens mij is het een hoax :)

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1