Ik zou zeggen kijk even in de handleiding van de router. Er zijn verschillende modellen met verschillende features

Neem aan dat daar een hoofdstuk in staat over wat de logmogelijkheden precies zijn.
Overigens is dit waarschijnlijk een huis-tuin-en-keukenmodel. Als je intensief het verkeer wilt gaan loggen wat eroverheen gaat denk ik dat je het beste een andere routerkan kopen
Een per poort beheerbare router of switch heeft vele log en beheermogelijkheden. Is echter ook veel duurder

Uit je topicstart kan ik niet helemaal opmaken wat je precies voor vraag/discussiepunt hebt.
Zoals jij aangeeft dat je de logmogelijkheden enigzins beperkt vindt, vind ik je topicstart en de verstrekte informatie over wat je bijvoorbeeld allemaal beperkt vindt en waarom wat beperkt. Men heeft op GoT, en in het bijzonder in het subforum NT een aantal voorwaarden gesteld waaraan een topic moet voldoen. Zo wordt er bijvoorbeeld bij het openen van een ervaringen-met topic verwacht dat je wat meer vooronderzoek doet. Zoals een plaatje opduikelt, de specs van het apparaat post, hje eigen ervaringen. Bijvoorbeeld een aantal positieve punten en waarom je die zo goed vindt en de negatieve punten, eveneens met argumentatie

Meer info hierover is in
Policy: Alle regels die op het forum gelden te vinden.
Graag als het kan een beetje meer info dus