Colin McRea rally2, screens .... ?

Pagina: 1
Acties:

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 14:20
Hey,

Ik hoor van alles over dit gehypte spel, maar ik ben nog steeds verslaafd aan RC2000. Overtuig mij eens met een paar koele screenshots waarom ik CMR2 moet kopen :9

GREETZ RD:)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:11
geloof dat je het maar bij RC2000 moet houden hoor want CM 2 moet wel van hele goede huize komen wil hij die verslaan ....

want hopelijk is het niet zo als deel 1 dat je maar 3 min op een baan rijd want dan is de lol er snel af hoor :(

Ik heb net zelf Pro rally 2001 gespeeld mar die is wel te doen aleen een beetje te smalle banen hoor . maar voor de rest ziet hij er aardig uit hoor die PR 2001 .
maar ik ga nog steeds voor RC 2000 :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

COlin2 WINT met duizend meter voorsprong geloof me ;)

Verwijderd

Ik ga ook ff op onderzoek uit, nergens een demootje te krijgen van CMR2 ofzo?
RC2000 is echt heel moeilijk te verslaan en CMR1 vond ik niet echt opwindend, te makkelijk ook.

• RD
Helemaal mee eens, CMR kon echt niet tippen aan RC2000, maar ik heb geen kabel, alleen isdn, dus ik moet het maar van jullie screenshots hebben of een demotje bij real gamer ofzo .... ;)

GREETZ RD :)

Verwijderd

Ik heb screens gevonden en ik hoop dat ze van de PSX versie zijn :)

Verwijderd

Dat RC2000 het grafisch van CMR1 wint, daar kan ik nog wel inkomen, maar met name het rijgedrag van de auto daar kan RC2000 niet aan tippen. En dat is nu juist waar CMR1 gewoon de realiteit vele malen beter weet te benaderen. CMR2 heb ik nog niet gezien maar de screenshots (uit de magazines) beloven toch wel heel wat. Op dat punt is naar mijn mening het gat met RC2000 meer dan overbrugt.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Nou ik heb ook beide gespeeld en ik vond CMR1 toch meer een arcade gevoel geven dan RC2000.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
hier wat screens van CMR2:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.co.uk/pc.gamespot/driving/colm2_uk/ga2_colm2_uk_screen01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.co.uk/pc.gamespot/driving/colm2_uk/ga2_colm2_uk_screen08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/images/Simulation/65/large/cmr209150026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/images/Simulation/65/large/cmr209150011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/images/Simulation/65/large/cmr20915003.jpg

Verwijderd

kewlies! ik krjg hem volgende week

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

Entity

9000rpm

Heb beide spellen gespeeld, een poosje RC2000, nu CMR2, maar CMR2 wint het dus echt wel met afstand!

CMR2 is echt het beste rallyspel tot nu toe!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ja maar dat heb ik 3 maanden geleden al ondervonden >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ben hem NET aan het installen :).. Heel benieuwd hoe ie eruit ziet ;)

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 17:36 schreef Maranello het volgende:
Heb beide spellen gespeeld, een poosje RC2000, nu CMR2, maar CMR2 wint het dus echt wel met afstand!

CMR2 is echt het beste rallyspel tot nu toe!
Voor mij is dat nog steeds Rally Masters. :)

Verwijderd

Rallymasters, moet je echt es beter gaan kijken of in een echte auto gaan rally'en.
Rallymasters is dus echt niet realistisch.
CMR2 heb ik nog niet gespeeld maar voorlopig komt RC2000 het dichtste bij.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
Heb ze allebei en vind CMR2 echt veel vetter. En loopt ook nog soepeler. Zelfs 1024x768 32bit(met fsaa) loopt soepel. En spel ziet er veel beter uit dan die screens.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

Entity

9000rpm

Voor mij is dat nog steeds Rally Masters.
Heb ik ook gespeeld, vond ik zwaar tegenvallen eigenlijk...

• RD
Koele screens,

Grafisch is het nu wel even koel als RC2000, waar ik me trouwens steeds weer over verbaas. Maar ik kan nog redelijk rijden met RC2000 op 1024*768@32bit op een cely400@500 en een G400@160/180. Wat voor een MHz bak heb je nodig voor CMR2? Trouwens vond ik in de demo van CMR1, de auto wel wat lekkerder rijden dan in RC2000, maar overal was het gewoon kut!

GREETZ RD...misschien dan toch maar CMR2 :9

• Mr Magic
  • Laatst online: 19-02 17:53
Rally Masters is naar mijn mening beter dan RC2000 v.w.b. de physics. RC2000 heeft inderdaad prachtige graphics, maar de auto rijdt nou niet bepaald realistisch (remweg van 10 meter als je 200 rijdt enzo...).

Helaas zijn de tracks bij RM nogal kort, maar de internet gameplay is erg sterk.

CMR2 is ook niet verkeerd: betere physics dan RC2000, langere tracks dan RM. Alleen jammer dat ze voor internet play geen serversysteem hebben ingebouwd. Codemasters heeft sinds kort een eigen gaming netwerk, maar CMR2 heeft daar geen support voor :-(

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 22:55

3style

...

Net CMRII binnen....echt super phat!

Verwijderd

CMR2 is echt supergoed. Hiervoor was RC2000 mijn favortiet, maar ondertussen speel ik alleen nog maar CMR2. Het ziet er zeer goed uit en ondersteund ook nieuwe features als Bumpmapping en Cube Environmental Mapping (framerate dropt naar waardes die niet te accepteren zijn, maar toch).
Ook is het cool dat je ook Special Stages kan rijden. Dat zie je wel eens op Eurosport. Je rijdt dan in een soort arena tegen een ander en je moet dan voor de snelste tijd gaan.
Mijn systeem is ruim voldoende om het spel in 1024 32bpp te spelen, echter zonder Cube Env. Mapping. Het is trouwens een Celly 2 600@927 met 256 MB ram en een Geforce 2 GTS 230@390.
Ik kan dit spel aan iedereen aanraden die van dit genre houdt. Je speelt niet anders meer.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:26

duderuud

Sliden is koel

Je kan lullen wat je wil over grafische kanten van rallygames, maar uiteindelijk draait het om GAMEPLAY!

En wie staat er altijd bovenaan qua gameplay?? Juist...CODEMASTERS!

CMR (1 en 2) hebben de beste (rally)gameplay ooit!

No geen leuke gadget in het spel...als je in de auto zit, dan zie je de voorruit-sticker zitten (met het merk van de auto of reclame). Als je dan gas geeft/remt/bocht maakt, dan beweeg je je hoofd, dus zie je die sticker 'bewegen'.

Vaag uitgelegd misschien, maar kijk er zelf maar eens naar, heel koel!

Wel jammer dat het zicht niet zo goed is door de ruit...:(

Motor-Forum.nl

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
Op woensdag 13 december 2000 14:46 schreef syntony het volgende:
Bumpmapping en Cube Environmental Mapping (framerate dropt naar waardes die niet te accepteren zijn, maar toch).
Nou als ik environmental bump mapping aanzet, ziet het er minder mooi uit dan met de standard bump mapping. Als die ramen kapot zijn blijven de ramen reflecteren en zie je niet dat ze gebarsten zijn? En bump mapping moet kunnen want mijn radeon ondersteunt dat. :? En framerate blijft toch snel.
Pagina: 1