Na 6 dagen van tobben, zoeken op Internet en op GoT en, niet onbelangrijk, tot drie keer toe XP installeren ben ik nog steeds niet verder als dag 1.
Werkte in mijn oude configuratie (MB/MEM/PROC zij vernieuwd) alles perfect, in mijn splinternieuwe PC krijg ik het niet voor elkaar om via mijn Wisecom modem en RVS-Com-lite verbinding te maken met Girotel om daar de Off-Line bestanden te downloaden.
Alle drivers zijn geïnstalleerd en in 'apparaatbeheer' staan:
Onder Intelligent PCI ISDN TA(ISDN):
* Intelligent PCI ISDN TA(ISDN)
Onder Modems:
* Intelligent PCI ISDN TA (modem)
Onder multifunctionele adapters:
* Intelligent PCI ISDN TA Multi-function Card
Onder Netwerkadapters:
o.a. naast de 'normale' netwerkkaart
* Intelligent PCI ISDN TA (net)
* ISDN Wan driver (vers.1.10.0021)
Na installatie van RVS-Com kan dit programma echter geen modem vinden. Er is dus iets fout.
Ook ontbreekt er volgens mij iets van een CAPI-driver die volgens mij in mijn vorige systeem in apparaatbeheer stond.
Waar ging ik de fout in? Hoe los ik dit op? Er zijn veel URL's waar door Google en de GoT-search naar verwezen worden maar ik ben er geen tegenkomen die de oplossing gaf.
Wie heeft een soortgelijke configuratie wél aan de praat gekregen en hoe?
Werkte in mijn oude configuratie (MB/MEM/PROC zij vernieuwd) alles perfect, in mijn splinternieuwe PC krijg ik het niet voor elkaar om via mijn Wisecom modem en RVS-Com-lite verbinding te maken met Girotel om daar de Off-Line bestanden te downloaden.
Alle drivers zijn geïnstalleerd en in 'apparaatbeheer' staan:
Onder Intelligent PCI ISDN TA(ISDN):
* Intelligent PCI ISDN TA(ISDN)
Onder Modems:
* Intelligent PCI ISDN TA (modem)
Onder multifunctionele adapters:
* Intelligent PCI ISDN TA Multi-function Card
Onder Netwerkadapters:
o.a. naast de 'normale' netwerkkaart
* Intelligent PCI ISDN TA (net)
* ISDN Wan driver (vers.1.10.0021)
Na installatie van RVS-Com kan dit programma echter geen modem vinden. Er is dus iets fout.
Ook ontbreekt er volgens mij iets van een CAPI-driver die volgens mij in mijn vorige systeem in apparaatbeheer stond.
Waar ging ik de fout in? Hoe los ik dit op? Er zijn veel URL's waar door Google en de GoT-search naar verwezen worden maar ik ben er geen tegenkomen die de oplossing gaf.
Wie heeft een soortgelijke configuratie wél aan de praat gekregen en hoe?
ARME AOW’er