Toon posts:

[cd-rom speler] Aan het doodgaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag al twee maal een cd gekopierd met mijn NEC 1300A, ik lees de cd in met de NEC cd-rom speler (dus niet de dvd-rewriter) en als ik deze image brand dan zijn nummers 1 t/ 5 goed en dan is nummer 6,7,8,9 zo ingericht dat het 1 liedje is en als je doorklikt naar een volgend nummer gaat hij egwoon verder waar hij gebleven was met het nummer. Ook on the fly kopieren heeft dit probleem. Zelf verdenk ik me cd-rom speler omdat het inlezen vande cd zo ontzettent traag gaat en het branden zelf wel redelijk snel. De brander an nog wel goed dvd's branden.

Zal de Cd-rom speler een slechte/stoffige lens hebben? In normaal gebruik merk ik niks van de cd-rom speler, dan leest hij de cd's gewoon goed :? . Alleen soms ziet hij de cd even niet en als je hem dan opnieuw erin doet dan wel.

Verwijderd

Detect silence / remove gap oid aan/uitstaan?

Het origineel doet het wel goed? Dan is het een brand/rip-programma instellingsprobleem.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 23:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 23:07:
Detect silence / remove gap oid aan/uitstaan?

Het origineel doet het wel goed? Dan is het een brand/rip-programma instellingsprobleem.
Ik brand met het beruchte Nero. :X Ik zal morgen nog wel eens proberen met een andere cd'tje en anders ook maar eens een ander brand progje. Welk progje raad je me aan? B)

Ik rip niks, het is gewoon WAV van cd naar WAV fikkende cd. Alleen het branden. Zelf weet ik bijna zeker dat in het branden niks fout gaat, maar een image maken door middel van de cd-rom. Morgen maar eens met de DVD brander ook eens een image maken.