Toon posts:

Lange koptelefoon, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn koptelefoon aangesloten op mijn pc, maar er is ee probleem: de koptelefoon is te kort. Mijn kast verplaatsen is geen optie, dus is er geen manier om die koptelefoon te verlengen, of zijn er hele lange koptelefoons te koop?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:35

Hu9o

Schokkend

Ik neem aan dat je het kabeltje bedoelt??/

De kabel van m'n koptelefoon is 1.5 meter.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

of anders een verlengkabel? doh |:(

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 21:14

lytjepole

Schier?

http://www1.nl.conrad.com...L&p_init_ipc=X&~cookies=1

hmmz, daar gaat ie niet voor : )

check conrad.nl part-nr 309885 - 8B

[ Voor 30% gewijzigd door lytjepole op 19-01-2004 22:15 ]

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Iedere audio boer heeft zo'n kabel. Moet je daar echt een topic voor openen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

en linken naar conrad werkt nogsteeds niet...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik wil de hal stofzuigen maar ik heb er geen stopcontact meer vrij. Moet ik nu een langere stofzuiger kopen of hebben ze er al iets voor uitgevonden???? 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
precies, megapool heeft ze van 3 en 5 meter... Bijna alle electronica zaken wel, gewoon aan de kassa vragen als je het niet kan vinden.

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Bij ons bij de omroep hebben we 20 meter op haspel (XLR), misschien dat je daar wat aan hebt?
Lijkt me nogal basic, bij je plaatselijke electronicaboer langsgaan.

edit:
vervelend als je een topic hebt waarin je vergeet te replyen, maar het tien minuten later toch doet...

[ Voor 28% gewijzigd door Denker op 19-01-2004 22:28 . Reden: topic open laten staan ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
gewoon een verleng kabeltje .. Die kan je bijna in elke electronica store kopen hoor

Wauw, een sig!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:10:
Ik heb mijn koptelefoon aangesloten op mijn pc, maar er is ee probleem: de koptelefoon is te kort. Mijn kast verplaatsen is geen optie, dus is er geen manier om die koptelefoon te verlengen, of zijn er hele lange koptelefoons te koop?
Ik heb een draadloze koptelefoon werkt ook lekker geen gezeik met kabels als je ff gauw wat moet pakken ;)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

burnin: Ik heb een draadloze koptelefoon werkt ook lekker geen gezeik met kabels als je ff gauw wat moet pakken ;)
Ik heb ook een draadloze, maar ik vind mijn bekabelde Sony-koptelefoon toch meer relaxed; ik heb er daarom maar gewoon tien meter verlengkabel tussen gezet. :D

[ Voor 5% gewijzigd door creative8500 op 19-01-2004 22:43 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Volgens mij is dit echt weer zon topic openen om te openen.
Ik bedoel maar....je kan zelf toch ook wel bedenken dat er verlengkabels zijn en je hebt er vast van gehoord of bij iemand gezien...

[ Voor 8% gewijzigd door IkBenAlles op 19-01-2004 23:02 ]

Samen staan we sterk!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

hmz.. toen ik de beginpost begon te lezen schoten alle onderliggende replies in een seconde door mijn hoofd..

verlengsnoer doh, moet je daar topic voor openen enz.

ik heb er zelf een snoer van 3 meter aan gesoldeerd maar dat is omdat er kabelbreuk ergens zat.. als je voor de dure oplossing gaat kan je bij aurora ook wel terecht.. die hebben zo'n krulsnoer van 3 meter met allerlei verloopjes. Ooit gekocht voor in de klas, kan nu nog eens van mn plaats lopen :)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Als je er één koopt, probeer wel een getwiste te kopen want die rolt zichzelf op als er geen trekkracht op rust en je rijdt er minder snel met je bureaustoelwielen overheen. Ik denk dat dit topic wel dicht kan want een echt got-worthy vraag is het niet. :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

probeer het eens met wat heel diep nadenken of richt je huis dermate in dat je nooit meer dan 1 meter van je pc vandaan komt, een andere oplossing bestaat namelijk echt niet...

dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.