Toon posts:

[WinRIP 2.1] Serial in register?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn ASUS moederbord een cd-rom gekregen met 4 Intervideo programma's. WinDVD , WinRIP , enz...

Op het cd doosje staat nergens een serial. Deze is dus al in de installatie-programma verwerkt (alleen niet bij WinDVD, tijdens de installatie kan je de code zien).

Ik wil WinRIP graag op mijn computer installeren met brander , maar dat kan niet , want daar zit die ASUS moederbord niet in... :X

Waar in register kan ik zien welke serial is gebruikt voor WinRIP?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Hij zal wel checken in het BIOS of zo. Zinloze actie. Je zal wel geen recht hebben op het gebruik van deze licentie op een ander dan Asus moederbord.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel mogelijk , want als je de installatie start vanuit de WinRip map wordt er niet gekeken of je een ASUS moederbord heb. Maar er wordt wel om een serial gevraagd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je probeert hier eigenlijk een copieerbeveiliging te omzeilen - je zegt het zelf al - je probeert dit stuk softwre te installeren op een non-asus PC terwijl de software aan de asus is gekoppeld :)

Dit soort topics zien we liever niet op GoT omdat het een klein beetje een grijs gebied is :)

Dit topic is gesloten.