Ik probeer de zip-functies zoals vermeldt onder http://www.php.net/manual/en/ref.zip.php geinstalleerd te krijgen. Dit wil alleen maar niet werken. In de manual van PHP staat al wel dat ZZIPlib nodig is, dus dit heb ik al wel geprobeerd. Het probleem is echter dat ik niet echt weet waar ik de dll's van ZZIPlib moet plaatsen wil de php_zip.dll ze kunnen vinden. Ik kan hier nergens informatie (voor Windows) over vinden.
Een optie is waarschijnlijk het compilen van ZZIPlib en PHP met --with-zip[=DIR], maar er moet toch haast wel een snellere oplossing zijn (hercompilen is helaas niet zo makkelijk in een van de gevallen waar ik dit voor wil gaan gebruiken)...
Ik gebruik Windows/Apache2/PHP4.3.2, heb het 'extension' regeltje in php.ini toegevoegd en de server herstart, het een en ander geprobeerd met ZZIPlib en de search gebruikt.
Iemand enig idee waar ik wat moet plaatsen?
Een optie is waarschijnlijk het compilen van ZZIPlib en PHP met --with-zip[=DIR], maar er moet toch haast wel een snellere oplossing zijn (hercompilen is helaas niet zo makkelijk in een van de gevallen waar ik dit voor wil gaan gebruiken)...
Ik gebruik Windows/Apache2/PHP4.3.2, heb het 'extension' regeltje in php.ini toegevoegd en de server herstart, het een en ander geprobeerd met ZZIPlib en de search gebruikt.
Iemand enig idee waar ik wat moet plaatsen?