Toon posts:

[win xp] Is een progje gestart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een klein probleempje. Hij heeft een progje van zijn telefoon, nokia progje. Alleen daar staan berichten in die niemand mag lezen. NU heeft hij zijn pc aan iemadn uitgeleent en hij wilt graag weten of die persoon erin heeft gekeken! Door eenvoudig te kijken met rechtermuisknop ''laatste keer geopent'' kan niet want hij heeft het zelf al weer een keer gestart.

Kan hij dit ergens uitlezen, en zojah hoe/waarmee? >:)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:00:
Een vriend van me heeft een klein probleempje. Hij heeft een progje van zijn telefoon, nokia progje. Alleen daar staan berichten in die niemand mag lezen. NU heeft hij zijn pc aan iemadn uitgeleent en hij wilt graag weten of die persoon erin heeft gekeken! Door eenvoudig te kijken met rechtermuisknop ''laatste keer geopent'' kan niet want hij heeft het zelf al weer een keer gestart.

Kan hij dit ergens uitlezen, en zojah hoe/waarmee? >:)
Misschien als het programma toevallig een keer is vastgelopen in de error logs. Anders geef ik je weinig kans ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35
Volgens mij kun je dat niet meer uitzoeken, als hij het zelf al gestart heeft. Ik neem aan dat je mensen waar je je PC aan uitleent wel vertrouwt? Vraag het hem gewoon?

offtopic:
Er is in SeM een draadje over jouw ondertitel: [rml][ user] Lange ondertitel schuift post op[/rml] .
Misschien kun je de mods wat werk besparen en zelf je ondertitel ff inkorten :+

[ Voor 38% gewijzigd door Xander op 19-01-2004 22:04 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-05 08:42

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Dit zijn, denk ik, standaard details van een file. Dit zal niet zo geavanceert zijn

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op 19 januari 2004 @ 22:02:
Volgens mij kun je dat niet meer uitzoeken, als hij het zelf al gestart heeft. Ik neem aan dat je mensen waar je je PC aan uitleent wel vertrouwt? Vraag het hem gewoon?
Dit zei ik ook al; alleen de persoon weet als hij het niet heeft gelezen niks van de berichten B) en geen slapende honden wakker maken 8)

offtopic:
ow, goed dat je het zegt al even weggehaald :X

EDIT: zijn hier geen progjes voor om dit uit te lezen of voortaan op te slaan/ te kunnen uitlezen B) ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 22:18 ]

Verwijderd

Als je wil weten wanneer wat geopend is, dan moet je er een monitor-tool op zetten. Dan log je precies welke applicaties er opgestart zijn en wanneer.

Verwijderd

Je kunt ook een nieuwe user aanmaken en die user rechten voor het progje weigeren.
Dan kan hij het niet eens uitvoeren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 09:53:
Je kunt ook een nieuwe user aanmaken en die user rechten voor het progje weigeren.
Dan kan hij het niet eens uitvoeren.
Tjah, dat snap ik natuurlijk wel alleen dit is al gebeurd. Zelf is een goede oplossing zoals je zegt, jezelf admin maken en de rest gebruiker met beperkte rechten B)
Pagina: 1