Toon posts:

Motiva colima 360

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja ik heb een van de tien laptops gekocht die in een topic van een aantal maanden geleden stond.
Het is dus een kapotte laptop. Ik heb hem gekocht met de visie als hij het niet gaat doen dan koop er ik een nieuw mainframe voor.
Toch wil ik proberen om hem te maken. Het is altijd zo van wie niet waagt wie niet....
Daarom vraag ik jullie allemaal om te kijken of jullie mij misschien met mijn probleem kunnen helpen.
Het gaat om de volgende laptop: Intel III 1Ghz; 15”TFT, 128Mb; 20Gb HD; DVD speler; Lan; Firewire; USB; floppydrive; Li-ion accu.

En het probleem is: Hij doet vrij weinig. Als ik hem aanzet zie je een lichte tinkeling in het beeldscherm. Dus dat hij aanslaat. Als ik een monitor eraan koppel dan doet de monitor helemaal niets. (ik dacht dus eerst daar zit iets fouts) De harde schrijf gaat draaien maar ratelt niet. De floppy drive die doet helemaal niets. Maar als ik een cd in de dvd speler stop dan gaat hij hem wel inlezen.
Alle coolers slaan gewoon aan. Het lampje van aan gaat ook gewoon branden.

De bios is al een keertje vervangen en dit heeft niet geholpen. De proccesor is op een andere computer getest. Deze werkte ook.

Heeft iemand een idee wat het probleem is en kan hij mij hiermee helpen? Graag want een laptop zo aan het werk krijgen is altijd goedkoper dan een nieuw mainframe kopen.

Vriendelijke groet,

Dolph

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43
het BIOS is vervangen? Ook gewoon door een goed BIOS wat bij dat mainboard past?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
nee die is niet vervangen....wel op een andere laptop (zelfde type zelfde probleem) Was een orginele van de importeur.