2-delen film op elkaar laten volgen

Pagina: 1
Acties:

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb twee AVI'tjes, leuk en al dat de één stopt en de ander dan voortgaat, via Mediaplayer in een lijst merk je dat niet.

Alleen echter, begint die 2de AVI nét een tweetal seconden voordat de andere is gestopt. Bijgevolg ziet het eruit alsof de laatste twee seconden nog even worden herhaald en dan de film doorgaat.

Blijkbaar geen fout in de film, want de ondertiteling volgt daar ook gewoon mee.

Vraagje is dus, hoe 'knip' ik nu in die eerste of liefst tweede deel van die film dat overbodig stukje weg zodat het naadloos op elkaar aansluit?

Helehoop 'gratis' software die dit niet kan, en hele meuk software waar ik niet zeker be of het kan, en wat 'erg' dat ik voor deze ene bewerking dan honderden euro's zou uitgeven.
Dus qua software keus ben ik ook even te rade.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat dacht je van VirtualDub? http://www.virtualdub.org

Gaat prima hoor!. Je had wel even wat beter mogen zoeken. Kijk voor veel voorkomende video bewerkingen op http://www.doom9.org

Verwijderd

avi chop

is een goed progje

offtopic:

of beter huur de dvd en rip deze zelf en dan heb je nog maar 1 file en 5.1 geluid

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
virtualdub ? Heb ik, ik zal eens op die doom-pagina's kijken dan voor de uitleg ervoor.

@andere gozer: neen, niet AVI 'choppen' in twee. Zijn reeds tweee bestanden, 2de bestand bevat echter 2-seconden waarmee het eerste bestand al reeds eindigde, die moeten weg.

@superted: Dan moet ik eerst DVD-speler kopen. Lijkt me wat te gek ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Mizitras op 19-01-2004 21:56 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"