Hi,
ik heb wat vraagjes over het Samenbellen abbonement.
Hoe zit het nou
Je betaald 12,50 per maand en dan krijg je 500 belminuten en met deze kan je alleen naar Telfort nummers en naar vaste nummers bellen. Bel je buiten deze bundel moet je een andere tarief betalen.
Of moet je een bedrag betalen voor een verbelde bundelminuut?
Als je een SMS-je verzend gaat dat dan af van je bundel?
Kan je extra SMS bundels bijkopen?
Iemand ervaringen met dit abbo?
Of zijn er betere abbonementen te krijgen?
Ik heb nl. momenteel een prepaid en ik verbel +- 30 euro per mnd, maar dat verschilt per maand. Ik wil gewoon niet teveel betalen voor het bellen en SMS-en. En dan wil ik t liefste een mooie SE Phone erbij hebben. Iemand ideeen
PS. Ik heb gezocht op GoT/diverse (Telfort) sites en heb toestemming van Intoxicated
ik heb wat vraagjes over het Samenbellen abbonement.
Hoe zit het nou
Je betaald 12,50 per maand en dan krijg je 500 belminuten en met deze kan je alleen naar Telfort nummers en naar vaste nummers bellen. Bel je buiten deze bundel moet je een andere tarief betalen.
Of moet je een bedrag betalen voor een verbelde bundelminuut?
Als je een SMS-je verzend gaat dat dan af van je bundel?
Kan je extra SMS bundels bijkopen?
Iemand ervaringen met dit abbo?
Of zijn er betere abbonementen te krijgen?
Ik heb nl. momenteel een prepaid en ik verbel +- 30 euro per mnd, maar dat verschilt per maand. Ik wil gewoon niet teveel betalen voor het bellen en SMS-en. En dan wil ik t liefste een mooie SE Phone erbij hebben. Iemand ideeen
PS. Ik heb gezocht op GoT/diverse (Telfort) sites en heb toestemming van Intoxicated
This is the Way.