Ik heb een vreemd probleem waarvan ik dacht dat ik hem toch al een aantal keren had opgelost maar iedere keer wanneer ik het niet verwachte crashte linux toch weer. En met crashen bedoel ik ook echt crashen geluid hangt, niets reageert meer enigste redmiddel is nog de reset knop.
het probleem treed op wanneer ik een share mount op mijn server. Mijn server draait win2k server met ntfs.
Ik mount op de volgende manier:
Lijkt me gewoon goed. smb zit mee gebakken in de kernel ook al eens geprobeerd als module en met en zonder default CLIS maar steeds hetzelfde resultaat.
Ondertussen ook al verschillende distro's gehad waaronder Slack 9.1, debian Sid en nu dan arch 0.6 (wat trouwens een mooie distro is btw
)
* Zym0tiC wil zo graag zijn servertje mounten
het probleem treed op wanneer ik een share mount op mijn server. Mijn server draait win2k server met ntfs.
Ik mount op de volgende manier:
code:
1
| mount -t smbfs //server/music /mnt/net |
Lijkt me gewoon goed. smb zit mee gebakken in de kernel ook al eens geprobeerd als module en met en zonder default CLIS maar steeds hetzelfde resultaat.
Ondertussen ook al verschillende distro's gehad waaronder Slack 9.1, debian Sid en nu dan arch 0.6 (wat trouwens een mooie distro is btw
* Zym0tiC wil zo graag zijn servertje mounten
edit:
dual celeron 466 @ abit BP6, noapic meegegeven @ lilo, APM uit in kernel en alleen ACPI aan staan
dual celeron 466 @ abit BP6, noapic meegegeven @ lilo, APM uit in kernel en alleen ACPI aan staan
[ Voor 8% gewijzigd door Zym0tiC op 19-01-2004 21:30 ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!