Verwijderd
ik heb nu een s-vhs kabel van 10 meter aangesloten op een prophet 2-mx en heb hier perfect beeld mee, kan ieder geval geen verschillen ontdekken dan dat ik hem op een 5 meter kabel had.
huff
huff
hmmz, das mooi, moet nl. ook ongeveer zo'n lengte hebben
kun met de asus g-force 2 met tv-out
(of een andere)
tegelijkertijd tv EN monitor aan hebben staan?
(of een andere)
Verwijderd
15m... op die lengte begint je signaal te veel te verzwakken...
je kan natuurlijk wel langer gaan, maar dan hou je geen mooi beeld meer over
(hé, daarom gebruik je toch svhs ipv composite?)
hehehe
mzzlz
je kan natuurlijk wel langer gaan, maar dan hou je geen mooi beeld meer over
(hé, daarom gebruik je toch svhs ipv composite?)
hehehe
mzzlz
Verwijderd
Moet je even kijken of de kaart Twin View oid heeft.Op maandag 11 december 2000 22:55 schreef bubbie het volgende:
(of een andere)
asus 7100T geforce2 kan dat wel
Ik geloof dat ik 35,- heb neergelegd voor zo'n kabeltje.
Ik kan in principe wel op tv en monitor beeld hebben, maar dat is dan hetzelfde (dus 800*600). Dat is met een Hercules geforce ddr.
Ik kan in principe wel op tv en monitor beeld hebben, maar dat is dan hetzelfde (dus 800*600). Dat is met een Hercules geforce ddr.
edit:
Kabel is 10 meter.
Kabel is 10 meter.
89,- voor 20 meter S-vhs kabel bij Cock onderdelen in Leiden. Of je veel signaalverlies krijgt durf ik niet te zeggen heb deze kabel nog niet gekocht.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
moet je die s-video gewoon op je scart-aansluiting douwen, of heb je ook tv's met een speciale s-video ingang??
(wil nl. toch een nieuwe tv kopen)
zo ja, is zo'n s-video ingang dan nog betere kwaliteit dan de scart ingang?
thnx
(wil nl. toch een nieuwe tv kopen)
zo ja, is zo'n s-video ingang dan nog betere kwaliteit dan de scart ingang?
thnx
Wij hebben nu ook zo'n philips breedbeeld tv en die heeft s-video in.
Maar weet iemand ondertussen de maximale lengte ik wil namelijk een kabel naar beneden laten lopen maar weet niet of dat kan..?
Maar weet iemand ondertussen de maximale lengte ik wil namelijk een kabel naar beneden laten lopen maar weet niet of dat kan..?
ik gebruik zelf een 20 meter lange kabel waardoor s-video en geluid naar m'n woonkamer gaat. Beeld en geluid zijn prima. Je kijkt tenslotte toch naar DivX filmpjes (toch) en die kwaliteit is toch al niet top (vergeleken met DVD).
Maar over dit topic zijn al meerdere topics geweest in het verleden. Voor video is 20 meter over s-video ECHT goed te doen, audio is helemaal geen probleem mits je een beetje fatsoenlijke kabels gebruikt.
Maar over dit topic zijn al meerdere topics geweest in het verleden. Voor video is 20 meter over s-video ECHT goed te doen, audio is helemaal geen probleem mits je een beetje fatsoenlijke kabels gebruikt.
Verwijderd
vanaf 8euroOp maandag 11 december 2000 22:57 schreef bubbie het volgende:
oh ja, hoe duur is dat, een metertje of 10 van die s-video of s-vhs (zelfde ofzow?)
...
Heb er een voor euro 2,20 gekocht. Werkt prima over 10 meter. Absoluut zeer strak beeld.Op maandag 11 december 2000 22:57 schreef bubbie het volgende:
oh ja, hoe duur is dat, een metertje of 10 van die s-video of s-vhs (zelfde ofzow?)
...
Verwijderd
In principe kun je met S-video een heel eind komen. Zorg voor een redelijke dikte, dus niet te standaard/goedkoop/huis-tuin-en-keuken. Ik zelf had 18 meter nodig om van mijn video recorder naar mijn TV te komen. Ik heb zelf een eigen kabelset gefabriceerd via de scart aansluiting. Scart is in principe erg gevoelig voor signaal verlies. Een scart kabel van 5 meter is merkbaar slechter dan een van 1 meter. Dat is de reden dat ik tussen de SCART stekkers een eigen kabelset heb. UPC heeft het signaal doorgemeten en het bleek dat ik slechts 3% verleis had met mn eigen setje (Monteur was er toeallig toch voor Chello, dus vroeg ik het hem, hij had een meter bij zich). Kosste me € 100 voor 18 meter, inclusief goed soldeer :-)
Hier heb ik ook een 10meter s-video kabel. Geeft goed beeld. De kabel is er een van de Profigold en heeft goldplated pluggen en ferriet kernen aan de uiteinden. hij koste me ongeveer €30 bij de Harensesmid.
Ik denk dat de kabel nog wel een stukkie langer kan als ik het goed zie
het beeld is gewoon goed op 10meter.
Ik denk dat de kabel nog wel een stukkie langer kan als ik het goed zie
HT & NAS & Inventaris
Ik heb er één van 20 meter. En het is gewoon een kabel van die duitsers op de beurs, ong. € 15,-.
En het beeld is Perfect.
En het beeld is Perfect.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Verwijderd
Heb dezelfde kabel, net zo duur, maar dan bij de Dixons gekocht. Beeld is erg strak met m'n Ti4200.ranzige_pad schreef op 09 January 2003 @ 00:48:
Hier heb ik ook een 10meter s-video kabel. Geeft goed beeld. De kabel is er een van de Profigold en heeft goldplated pluggen en ferriet kernen aan de uiteinden. hij koste me ongeveer €30 bij de Harensesmid.
Ik denk dat de kabel nog wel een stukkie langer kan als ik het goed ziehet beeld is gewoon goed op 10meter.
Pagina: 1