[drivers] s3 trio64v2/dx xp drivers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hallo,

ik ben nu een servertje aan het bouwen, waar deze kaart in moet komen, maar ik kan alleen geen xp drivers ervoor vinden :( (echt op google/got niet)

op de server moet xp of 2003 komen ivb met wlan

me vraag is of iemand voor dit kaartje xp/2000/2003 drivers heeft

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:04

elinsen

Fear me......

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze drivers zouden ontbreken. Het is een kaartje dat echt jaren met grote massa's is verkocht. Het zal dus ook nog wel ondersteund worden, daar sommige servers nog met een dergelijke kaart zijn uitgerust vanwege de niet noodzakelijke snelheid van de refresh van het scherm.

edit
In de Windows\INF dir kom ik idd een bestand tegen met de naam s3trio3d.inf
Dit duidt dus op ondersteuning
[/b]/edit[b]

edit2
toch nog ff voor je gekeken. In de INF file wordt alleen de Trio 3D aangesproken. Helaas geen andere kaarten. Blijkbaar dus toch GEEN ondersteuning voor de Trio64v2/dx. Helaas.
/edit2

[ Voor 39% gewijzigd door elinsen op 19-01-2004 20:40 ]

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
hmmm heb een S3 TRIO 64V+ van het jaar 1995 ergens & van mij zitten er standaar drivers bij windows XP, dus normaal zouden er ook voor de S3 TRIO 64v2/dx moeteh zitten hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:04

elinsen

Fear me......

Mocht het idd een NEE zijn, dan kan je evt. nog proberen het bestand s3trio3d.inf aan te passen en hier een regel in te zetten die voldoet aan de VENDOR gegevens die de kaart aangeeft wanneer hij wordt gedetecteerd.

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:21
Paar opties:

1. Ander vga kaartje erin stoppen
2. Gewoon geen vga drivers installeren (who carez of server 640x480 is)

Waarom trouwens XP/2k3?? Kan me haast niet voorstellen dat die kaart t niet onder een ander OS doet. Daarnaast is XP niet echt een server-OS. (Denk aan: 10-userlimiet enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 18:56
Net zo'n kaartje nog als tweede monitor op een computer geinstalleerd met W2k, waarschijnlijk ondersteunt Win 2003 het wel. Windows XP ondersteunt zelfs nog de Star LC10 matrix printer (en die drivers werken ook nog heb ik gemerkt, don't ask :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04
drivers van nt4.0 werkten op 2000 gewoon (op xp lijkt me dus ook) , er is een mailtje naar je onderweg met de drivers :)

[ Voor 12% gewijzigd door -Pi-air- op 19-01-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
thx :D
Pagina: 1