Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:54
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Welk GoT heb jij rond gehangen dan? Een topic werd alleen grijs bij de search als je zoekwoorden er niet in voor kwamen. Een post zwart ken ik niet 
De datum wordt zwart als de post ouder is dan X dagen
De datum wordt zwart als de post ouder is dan X dagen
Op deze GoT heb ik rond gehangen, alleen als je de pages bezocht had werden ze zwart, niet als je ze nog niet geopend had... "vlink color = " 
CTRL + F5 al gedaan helpt niet echt
CTRL + F5 al gedaan helpt niet echt
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
ik snap 'm wel 
in sommige tpl's wordt de verkeerde class gebruikt; die is zwart en kent geen :visited state
in sommige tpl's wordt de verkeerde class gebruikt; die is zwart en kent geen :visited state
Intentionally left blank
Gaat het over de navigatie binnen topics? En dan die cijfertjes die de pagina's aangeven? Dan snap ik hem ookcrisp schreef op 19 januari 2004 @ 20:45:
ik snap 'm wel
iddHarm schreef op 19 januari 2004 @ 20:51:
[...]
Gaat het over de navigatie binnen topics? En dan die cijfertjes die de pagina's aangeven? Dan snap ik hem ook. Ik gebruik dat niet, dus vandaar dat ik het niet wist
.
het is even een uitzoekwerkje want die navigation wordt bijna overal gebruikt, en ze moeten niet altijd de "forum" class krijgen
Intentionally left blank
Het viel mij ook al op... is inderdaad wel lastig..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()