Toon posts:

Nero multi-sessie niet inschakelbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
8)7
Ik heb een eigenwijze Nero die niet de mogelijkheid multi-sessie aangeeft............ Het tabje waar je normaliter aan kunt geven of je wel of niet multi-sessie wilt branden is er wel maar zonder de mogelijkheid om de keuze te maken (= helemaal grijs...). Op mijn andere PC werkt de zelfde versie van Nero met een andere brander wel. Heb inmiddels de firmware update al gedraaid. Overigens meldt de website van de fabrikant dat dit type brander standaard multi-sessie ondersteund.

De PC waarin het ding zit is ik denk een jaar of 2 mischien 3 oud, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Op een andere (oudere) PC waar ook een brander (inclusief multi-sessie functie) in zit (die volledig werkt) doet de multi-sessie functie op deze brander het ook niet.

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 15:18

Kleintje81

Blaat

Meer info?
Jammer genoeg kunnen wij hier niet ruiken wat voor brander je hebt, welke exacte nero versie er draait op je pc, en wat de overige specs van je PC zijn.

Heb je verder al geprobeerd met de nieuwste nero versie?
En is de CD waar je multi sessie op wilt branden al ooit als multisessie gebrand of nieuw??? :?

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
De brander is een BCE 5224IM van BTC (merkloos zeg maar). Bedoeling is dat e.e.a onder Wndows 98 gaat werken op een Celeron 500 PC (Merk en type even onbekend want is van schoonvader) Nero versie is 5.5.3.2. Heb op één van mijn eigen PCs (waarop in dit geval ook 98 draait) ook de laatste upgrade al opgehaald en het resultaat blijft hetzelfde..... De CD's komen nieuw uit de verpakking.

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 15:18

Kleintje81

Blaat

Volgens deze site word multi sessie wel ondersteund.

Werkt het wel onder de meegeleverde brandersoftware?
Kun je wel normaal CD's/CDRW's branden?
Waarop staat instelling: recorder -> choose recorder?
Probeer je het via de Nero wizzard?
Welke exacte nieuwe versie er nog meer geprobeerd?

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
Meegeleverde software is Nero (bovenstaande versie) en dat gaat helemaal prima met uitzondering van de multi-sessiefunctie. Het gewoon recht-toe-recht-aan branden gaat helemaal perfect.

Waarop staat instelling: recorder -> choose recorder? ==> er wordt alleen een "virtual device" aangegeven.

Probeer je het via de Nero wizzard?==> Liever niet..... (nee dus)

Welke exacte nieuwe versie er nog meer geprobeerd? ==> 5.5.10.54

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
er wordt alleen een "virtual device" aangegeven. ==> denk dat daar het probleem zit?! Onder een andere PC met XP die ik hier heb staan wordt er naast de virtual device ook de brander van die PC met naam en toenaam genoemd.... 8)7

Maar als dat zo is..... hoe los ik dat dan op want in apparaatbeheer staat de brander netjes aangegeven.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ja Virtual Drive is een image brander die naar je schijf een image wegschrijft, kortom Nero ziet je brander niet.
Heeft die drive wel een schijfletter?

[ Voor 29% gewijzigd door Gman op 19-01-2004 22:16 ]

• gerritman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 11:17
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 21:10:
er wordt alleen een "virtual device" aangegeven. ==> denk dat daar het probleem zit?! Onder een andere PC met XP die ik hier heb staan wordt er naast de virtual device ook de brander van die PC met naam en toenaam genoemd.... 8)7

Maar als dat zo is..... hoe los ik dat dan op want in apparaatbeheer staat de brander netjes aangegeven.
Nieuwere versie van je software (nero) installeren deze versie ondersteund jouw brander niet.

[ Voor 3% gewijzigd door gerritman op 20-01-2004 11:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is inmiddels opgelost. Ik zie nu de brander in mijn Nero scherm (moest alleen een andere nero licentie hebben want had alleen een bundeled versie hier liggen). Het werkt nu helemaal perfect. Thanks voor jullie input!!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 18:43 ]

Pagina: 1