Toon posts:

[TV-kaart] Dscaler geen geluid, wel perfect beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een (Jetway PCI TV Station) tv-kaart gekocht. Nu doet deze het prima onder XP in verschillende programma's.
Maar ik wil hem gebruiken met Dscaler (beeld is scherper, zenders makkelijk ordenen).

Alleen het geluid doet het hier niet onder, en bij die andere programma's wel. Er zijn al vergelijkbare topics hierover geweest, maar een concreet antwoord heb ik hier niet uit naar voren kunnen halen.

Krijg in Dscaler als ik het elke keer opstart het configuratie scherm met "Card en Tuner instellingen" te voorschijn en daarna opvolgend het "Mixer & Source setup".

Bij Card zet ik hem op "Unknown Card" en bij Tuner op "Philips [PAL]" Dit is dan de (enige) manier waarop ik goed beeld krijg. Wat ik in het Mixer & Source setup invul/aanvink maakt niet uit.

In m'n apparatenbeheer is m'n tv-kaart bekend onder de volgende namen:
- BtCAp, WDM Audio Capture
- BtCap, WDM Video Capture
- BtTuner, Philips WDM Tvtuner
- BTXBar, WDM Crossbar

In het lijst waar je uit kan kiezen bij Card, kan ik geen van deze of wat er op lijkt kiezen. Ligt ook niet aan de windows volume regeling, en de mute in Dscaler staat ook uit. In Norton Antivirus is "express berichten MSN" uitgevinkt (anders stopt het geluid in die anderen program. na ca. 1 minuut).

Weet iemand hier een oplossing voor? Of misschien een vergelijk (simpel maar doeltreffend) programmatje voor deze?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Misschien de audio opties in dscaler, heb dscaler nu ff niet bij de hand dus kan ff nie voor je zien waar je het kan vinden

[EDIT]
Je drukt in dscaler op "bt card" en daar staan audio opties

[ Voor 23% gewijzigd door Westereen op 20-01-2004 09:26 ]