ik heb al veel reviews gelezen over de MCA-25 en heb gezien dat de kwaliteit wel redelijk is. ook heb ik gelezen dat je fotos kan nemen door de zoeker van de camera of van het display op de telefoon. nou vroeg ik me af of dat laatste een beetje te doen is aangezien het maar een 256 kleuren display is, heeft iemand hier ervaring mee? ik heb al gegoogled en hier op got gezocht maar helaas niets gevonden.
ik heb de camera zelf en je kan alleen iets zien als er echt genoeg licht is dan kan je vaak de vormen van een hoofd wel aardig onderscheiden maar verwacht er op het display niet teveel van. Ik moblog de foto's meestal of mms ze en dat is heel goed te doen de kwaliteit op de comp is ook echt heel goed (voor zo'n klein cameraatje) kijk maar 'ns op www.aacnetwork.net daar staan mijn gemoblogde foto'sVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:51:
ik heb al veel reviews gelezen over de MCA-25 en heb gezien dat de kwaliteit wel redelijk is. ook heb ik gelezen dat je fotos kan nemen door de zoeker van de camera of van het display op de telefoon. nou vroeg ik me af of dat laatste een beetje te doen is aangezien het maar een 256 kleuren display is, heeft iemand hier ervaring mee? ik heb al gegoogled en hier op got gezocht maar helaas niets gevonden.