na afsluiten van pc reboot hij automatisch

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb een probleem wanneer ik mijn pc afsluit, start deze direct weer op.

Hoe kan ik dit probleem oplossen.

Kom er zelf echt niet meer uit.

Pentium III 500 mhz.
mobo weet ik zo niet.
32 tnt2 van nvidia.

Dit probleem is voorgekomen toen ik mijn adsl op mijn pc had geconfigureert.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
• Kijk eens naar ACPI instellingen in Windows (welke?) cq Bios.
• Neem aub de moeite om je mobo naam te achterhalen. Des te meer kans heb je op respons. (Bovendien staat dit lui)
Dit probleem is voorgekomen toen ik mijn adsl op mijn pc had geconfigureert.
is voorgekomen? Dus nu niet meer? Wees duidelijk.

{signature}

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

Majapro

Deventer

USB adsl aansluiting :? haal die er maar es uit en kijk of ie dan ook nog dat blijft doen > in apparaatbeheer de verborgen APM inschakelen

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik dacht dat dit ook in een faq stond :? kan het niet meer vinden...

Kijk ook eens hier.

Verwijderd

Voutloos schreef op 19 januari 2004 @ 20:10:

[...]

is voorgekomen? Dus nu niet meer? Wees duidelijk.
Dat zal vanaf het moment waarop adsl aangelegd was voor zijn gekomen.

Misschien is het zo dat je power knop staat ingesteld als iets anders dan 'shut down' ?
Kijk eens bij eigenschappen (rechtsklik op desktop) -> screensaver -> power -> geavanceerd -> onderaan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Schakel eens het automatisch rebooten bij een BSOD uit, dan zul je een informatieve BSOD op je beeldscherm ontvangen :)

Anyway, deze topicstart is veel te mager. Er is zoveel dat je zelf had kunnen uitzoeken cq uitsluiten. Bijvoorbeeld ADSL verwijderen en/of andere instellingen/drivers gebruiken. Mocht het boeltje richting ADSL wijzen, dan ben je beter af met een topic in Network Troubleshooting ;)

In de startpost van het PMG Beleid had je een checklist kunnen vinden hoe je zo'n "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet voorbereiden. Bij deze dus de wijze raad of je voortaan eerst de FAQ en alle andere stickies van het probleem-gerelateerde subforum doorneem eer je er een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.