Toon posts:

Catalyst install: exe vs. handmatig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een topic op het officiele Lock On forum (zie hier)zegt iemand dat hij beduidend hogere fps krijgt na het handmatig installeren van z'n Catalyst driver 31.0...
Dus niet dubbelklikken op de exe en de automatische install volgen, maar (na alles natuurlijk eerst te uninstallen!) alleen het exe file uitpakken en dan via Eigenschappen > Stuurprogramma bijwerken, de juiste drivers installeren door te verwijzen naar de map waar de exe is uitgepakt...

Heeft iemand hier daar ooit al eens van gehoord?!? Ik ben toch wel benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft...

Daarnaast zeggen er ook steeds meer lui in dat topic dat Omega sneller is dan Catalyst. Terwijl Omega roch alleen mooier is...?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

catalyst is sneller omega mooier. Ik kan me niet voorstellen dat je meer FPS kan halen uit het handmatig installeren. 8)7

Verwijderd

lijkt me niet dat het iets uit maakt, het zijn dezelfde bestanden..
ik heb altijd catalyst gebruikt omdat ik dacht dat dit gewoon het beste wa maar is omega mooier?? hoeveel schilt het tussen die twee (kwaliteit en FPS)??

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 19:36 ]

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Hann1BaL schreef op 19 januari 2004 @ 19:33:
catalyst is sneller omega mooier. Ik kan me niet voorstellen dat je meer FPS kan halen uit het handmatig installeren. 8)7
Hie rben ik het zeer oneens mee want :
de omega drivers zitten vaak Vol met fixes die in de Cat nog niet zitten
voor de 56kers onder ons omega = 15mb ipv 20
En de Omega drivers worden ook nog ins getweakerd:P

en dat je meer fps uit handmatig installen kan trekken lulkoek
:z

[ Voor 14% gewijzigd door Timo op 19-01-2004 19:37 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dat Omega drivers langzamer zijn is ondertussem achterhaald. In een vergelijking tussen de laatste Cats, Omega en DNA drivers blijkt dat de Omega drivers over het algemeen sneller zijn.
http://www.driverheaven.net/articles/omegadna/

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, volgens mij is het ook lulkoek, maar als je de berichten in dat topic leest...

Edit:
ZerO: interessante link! Ik ga misschien toch maar eens de Omega drivers proberen!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 22:22 ]

Pagina: 1