Toon posts:

Downloaden lukt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb nu een heel raar probleem. Kheb een laptop met 2000 pro erop, maar ik kon niks downloaden, nu heb ik een upgrade gedaan naar windows XP pro, maar kheb het probleem nog steeds. Wanneer ik iets wil downloade van bijvoorbeeld download.com dan komt er geen pop-up met openen, opslaan als. Met een download accelerator lukt het wel maar met IE niet (IE6) als ik de browser gewoon laat gaan krijg ik op een gegeven moment een witte pagina met een vierkant icoontje links bovenin. Alle updates zijn geinstalleerd, kheb IE er al een keer afgegooid, kheb allerlei tooltjes gedraait, internet washer, adaware, regcleaner. Kheb ook gezocht bij google waar ik ook niks bijzonders kon vinden, de knowledge base heb ik ook al bezocht (van microsoft) maar daar kon ik ook niks vinden. Ksnap er helemaal niks meer van. Weet iemand wat hier aan de hand is?

Bijvoorbaad dank
NL-Hitman18

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:18:
op een gegeven moment een witte pagina met een vierkant icoontje links bovenin.
Heb je dit met alle bestandstypen? Of bv alleen met exe?

dit wil je natuurlijk niet horen, maar je zou Mozilla Firebird ook eens kunnen bekijken

Verwijderd

Internet Explorer opstarten > Extra > Internet-Opties > tabblad 'Beveiliging' > knop 'Aangepast niveau' > scroll naar 'Gedownloade elementen' > 'bestanden download' *vink* Inschakelen!

misschien staat het op uitgeschakeld.. anders geen idee.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen omdat vragen over Internet Explorer daar thuis horen.

Verwijderd

Topicstarter
Minios, dat staat allemaal goed ingesteld, maar kheb het met meerdere bestandstypen

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet
Explorer\Plugins\Extension

Wat staan daar allemaal voor extensies in? Uninstall die software of verwijder die key?

Gebruik je Go!Zilla? Zo ja zie http://support.microsoft.com/?kbid=299328

Kijk ook even hier, daar staat best veel: http://www.generation.net/~hleboeuf/downfile.htm
Pagina: 1