Ik woon dus pas in belgie en mn vader had daar al kabel internet van 'Telenet' en internetspeed was lekker snel (700 kb/s downloaden 30 kb/s uploaden gemiddeld) voor maar 50 eurotjes per maand.
Alleen wat een behoorlijk nadeel was op dit abbo is dat er een datalimiet op zit van 10 gb per maand downloaden en 1 gb per maand uploaden.
Als je daarover komt word je internet lekker naar 3kb/s download en 1 kb/s upload verlaagd.
Leuk als je na 5 dagen al over het limiet zit en de rest van de maand genoegen moet nemen met msnen.
Maar dat is nog niet alles.
Sinds een maandje geleden heb ik ineens voortaan maar een max download speed van 300 kb/s en een max upload speed van 15 kb/s het is dus gehalveerd!
meer mensen op een zon kast van hun misschien?
Ik ben een behoorlijke gamefreak en ping is dus van top belang tijdens het gamen.
Nu heb ik dus ook al een tijd last van laggspikes (ping die ineens paar seconde skyhigh gaat en dan weer dropped) en soms zit ik gewoon de hele avond met 200 ping te kijken.
Dit gaat dus te ver voor wat voor de verbinding betaald word.
Omdat ik TOTAAL geen verstand heb van al de aanbieders en hun qualiteit in belgie heb vraag ik hier aan de belgen die hier komen wat zij me aanraden.
Ik moet wel onder 60 euro per maand blijven qua kosten.
Is er iemand zo vriendelijk mij te helpen een juiste keuze te maken?
Als een postcode check nodig is ? 3920 is mn postcode
Kabel liever dan ADSL
SORRY voor misplaatsing
Alleen wat een behoorlijk nadeel was op dit abbo is dat er een datalimiet op zit van 10 gb per maand downloaden en 1 gb per maand uploaden.
Als je daarover komt word je internet lekker naar 3kb/s download en 1 kb/s upload verlaagd.
Leuk als je na 5 dagen al over het limiet zit en de rest van de maand genoegen moet nemen met msnen.
Maar dat is nog niet alles.
Sinds een maandje geleden heb ik ineens voortaan maar een max download speed van 300 kb/s en een max upload speed van 15 kb/s het is dus gehalveerd!
meer mensen op een zon kast van hun misschien?
Ik ben een behoorlijke gamefreak en ping is dus van top belang tijdens het gamen.
Nu heb ik dus ook al een tijd last van laggspikes (ping die ineens paar seconde skyhigh gaat en dan weer dropped) en soms zit ik gewoon de hele avond met 200 ping te kijken.
Dit gaat dus te ver voor wat voor de verbinding betaald word.
Omdat ik TOTAAL geen verstand heb van al de aanbieders en hun qualiteit in belgie heb vraag ik hier aan de belgen die hier komen wat zij me aanraden.
Ik moet wel onder 60 euro per maand blijven qua kosten.
Is er iemand zo vriendelijk mij te helpen een juiste keuze te maken?
Als een postcode check nodig is ? 3920 is mn postcode
Kabel liever dan ADSL
SORRY voor misplaatsing
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 21:36 ]