Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA synchroniseren met GSM (outlook contacten)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GSM: SE T610
PDA: MIO Digiwalker 558 (pocketPC 2003)

Zou het mogelijk zijn om al mijn contacten van de PDA door middel van Bluetooth naar mijn GSM te sturen?

(Van Pda naar Gsm dus, Outlook sync PC-> Gsm krijg ik niet aan de praat)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja dat zou gewoon moeten kunnen.
Alleen kan het zijn dat je ze alleen één voor één kunt versturen.
Wat gaat er mis bij de outlook synchronisatie van de telefoon rechtstreeks met de pc?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Je kunt helaas je PDA niet synchroniseren met je GSM. Wel kun je gewoon Outlook als tussenpersoon gebruiken, dus:

PDA < > Outlook < > GSM

Je kunt ook 1 voor 1 adreskaartjes van je PPC naar de GSM sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stereotomy op 19-01-2004 18:51 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
als ik naar Contacts ga, 1 selecter en dan Tools>Beam contact. Ik krijg dan een scherm met

"To beam, select a device."
Infrared Align Ports
Searching

dus de enige optie is infrarood waarmee ik dus enkel 1 per 1 contacten kan sturen en dan ook iedere maal moet bevestigen.

Weet er iemand andere oplossingen?

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14

Garyu

WW

Ik heb het zelf wel voor elkaar gekregen met Bluetooth. Dat was echter niet met een PocketPC maar met een Palm (tungsten).

Daar heb ik gewoon alle contacts in één keer verzonden door in mijn Adresboek niets te selecteren maar gewoon te gaan naar "Send..." en dan "via Bluetooth". Mijn SE 610 stond daar in het lijstje. Even wachten, en alles was verzonden.

Het kán dus wel met een PDA, maar misschien niet met PPC?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Garyu schreef op 20 januari 2004 @ 01:23:
Ik heb het zelf wel voor elkaar gekregen met Bluetooth. Dat was echter niet met een PocketPC maar met een Palm (tungsten).

Daar heb ik gewoon alle contacts in één keer verzonden door in mijn Adresboek niets te selecteren maar gewoon te gaan naar "Send..." en dan "via Bluetooth". Mijn SE 610 stond daar in het lijstje. Even wachten, en alles was verzonden.

Het kán dus wel met een PDA, maar misschien niet met PPC?
Ja, wacht even, dat is niet synchroniseren, da's in een keer de hele emmer leegkiepen. :p

Stel dat je Pietje hebt op de GSM en je Palm. En je verandert bijvoorbeeld het business nummer van Pietje op je Palm, en je stuurt Pietje van je Palm naar je GSM:

Krijg je dan twee Pietjes, één Pietje met twee business nummers, of - wat synchronisatie eigenlijk is - één pietje met het nieuwe business nummer?

En dan nog, als je iets gewijzigd hebt op je GSM, krijg je dan niet tegelijk de wijzigingen op de Palm.

Dus wat jij doet is in feite geen synchronisatie, maar gewoon adresboeken leegkiepen.

Alors.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14

Garyu

WW

Stereotomy schreef op 20 januari 2004 @ 01:27:
[...]

Ja, wacht even, dat is niet synchroniseren, da's in een keer de hele emmer leegkiepen. :p

Stel dat je Pietje hebt op de GSM en je Palm. En je verandert bijvoorbeeld het business nummer van Pietje op je Palm, en je stuurt Pietje van je Palm naar je GSM:

Krijg je dan twee Pietjes, één Pietje met twee business nummers, of - wat synchronisatie eigenlijk is - één pietje met het nieuwe business nummer?

En dan nog, als je iets gewijzigd hebt op je GSM, krijg je dan niet tegelijk de wijzigingen op de Palm.

Dus wat jij doet is in feite geen synchronisatie, maar gewoon adresboeken leegkiepen.
Inderdaad. Maar dat was ook alles wat ik nodig had :p.

Maar ik denk dat ik binnenkort een blauwe-tand PC-angel ga kopen, en dan kan ik beide gewoon via bluetooth met de PC synchroniseren. Volgens mij werkt dat nog steeds het beste. Outlook als "server", en m'n telefoon en PDA als "clients".

Wat mij al wel opviel was dat ik lang niet al m'n Contacts uit Outlook ook in mijn telefoon wil hebben. Daar staan namelijk ook best wat mensen bij zonder tel.nummer. En dan maken zij alleen maar een rommeltje van mijn telefoon adresboek. In mijn PDA wil ik ze natuurlijk wél allemaal hebben. Moet ik nog een keer een oplossing voor bedenken dan.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Garyu schreef op 20 januari 2004 @ 01:32:
[...]

Maar ik denk dat ik binnenkort een blauwe-tand PC-angel ga kopen, en dan kan ik beide gewoon via bluetooth met de PC synchroniseren. Volgens mij werkt dat nog steeds het beste. Outlook als "server", en m'n telefoon en PDA als "clients".

Wat mij al wel opviel was dat ik lang niet al m'n Contacts uit Outlook ook in mijn telefoon wil hebben. Daar staan namelijk ook best wat mensen bij zonder tel.nummer. En dan maken zij alleen maar een rommeltje van mijn telefoon adresboek. In mijn PDA wil ik ze natuurlijk wél allemaal hebben. Moet ik nog een keer een oplossing voor bedenken dan.
Heb ik ook gemerkt ja. Ik heb ook een BT dongle op mijn computer, en ik heb de eerste keer gewoon gesynchroniseerd, en daarna alles wat ik niet wilde hebben uit mijn GSM gekiept.

Misschien als de smartphones ooit echt hot worden (zoals de Handspring Treo 600) dat dan adresboeken wel fijn in een apparaat gesynchroniseerd kunnen worden.

Alors.

Verwijderd

Ik heb een T610 en een iPAQ 2210 met wm2003 en de bedoeling is dat je je contacts op je telefoon naar je PDA wilt sturen? Dit kan makkelijk via bluetooth. Je kiest in het menu van je foon Telefoonboek -> Geavanceerd -> Telefoonboek en dan via infrarood of via bluetooth, eventjes sturen en ze staan allemaal netjes bij je contacts op je PDA.

aj niet goed gelezen, je wilt eht andersom doen.. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 14:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Garyu schreef op 20 januari 2004 @ 01:32:
[...]

IDD !! dat is inderdaad de ideaal situatie, en dat materiaal heb ik hier ook staan, (PDA met bluetooth, GSM met bluetooth, PC met bluetooth) maar mijn outlook kan perfect syncen met PDA, maar vertikt het om te syncen met mijn gsm, Toestel wordt gevonden, maar kan niet syncen. Wel bestanden erop en erafsmijten.
Pagina: 1