'Lelijke' zoekloep onderin :-)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 455 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geen matches
Mike Jarod schreef op 19 januari 2004 @ 20:35:
ik vind de optie van jonggoud.nl eigenlijk het mooist...
Die vindt ik teveel afwijken van de style eigenlijk... de huidige is net wat strakker :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Bierkameel schreef op 19 januari 2004 @ 18:56:
[...]

True, het lijken nogal lage compressie pics :?

[afbeelding]
Is ook groter dan eerst of heeft er stiekem iemand met mijn resolutie zitten te klooien :P
Als je het nog hebt:

Ctrl+F5, had ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Geen matches
BreadFan schreef op 19 januari 2004 @ 23:20:
[...]

Als je het nog hebt:

Ctrl+F5, had ik ook :P
Mja ik had het al opgelost, nu nog die lelijke gele kleur onderaan en * Bierkameel is happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
de verveling sloeg toe :p ben geen fotosoepwonder zie kwart cirkels

Misschien een ander idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/searchbar.jpg

Of nog simpeler:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/searchbar1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:37
Geen matches
Mike Jarod's idee vind ik wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Geen matches
Ik ook, veel beter dan die dikke donkerblauwe balk :).

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-01-2004 08:59 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Ik zie eigenlijk ook wel wat in Mike Jarod's idee, en dan eventueel met een optie om 'm uit te zetten in je prefs :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Laatst online: 14-09 12:50
Matched: zoek
Mike Jarod, erg goed idee.

Algemeen:
Nu nog 'Google' vervangen door iets als 'deze thread' / 'huidig draadje' en dan vind ik alles ok. Hoewel ik Google een zeer goede zoekmachine vind, vind ik dat hij niet thuis hoort in de layout. Dan moet je eigenlijk alle zoekmachines invoegen, ook al heeft menig tweaker een voorkeur voor Google.

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mensen, die Zoekknop was een idee van mij zodat hij een lelijke sumbitknop ging vervangen. Maar naar mijn mening mag die text wel echte text zijn i.p.v een plaatje die dezelfde link heeft als ver vergrootglas.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

technisch gezien is een plaatje waarin de text verwerkt zit gewoon handiger omdat je dan het hele plaatje als button kan gebruiken; als je een plaatje+losse text hebt is of alleen het plaatje klikbaar, of moet je ook nog eens met javascript de link klikbaar maken (=dubbelop).

wb zoeken in huidig draadje; daar is hooguit de highlighting geschikt voor, maar die steekwoorden kan je net zo goed in je adresbalk typen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55
Goed idee van je, Mike Jarod. Zo is het zoeken duidelijk gescheiden van berichten plaatsen, en met de paarse achtergrond valt het ook extra op (waardoor mensen misschien eerder op het idee komen om te gaan zoeken ipv. om hulp te vragen ;)). Heel goed!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 09:42:
wb zoeken in huidig draadje; daar is hooguit de highlighting geschikt voor, maar die steekwoorden kan je net zo goed in je adresbalk typen.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp, Crisp.
De meest gebruikte / geopperde methode om in een topic te zoeken is 'postprefs' op 99 en dan met CTRL-F aan de slag. Je kan ook de search zelf gebruikten, maar die is niet topic specifiek, wel highlight die gevonden steekwoorden. Beide hebben hun nadelen.
edit:

Btw. Ik zocht net iets met de search, maar de steekwoorden worden niet ge-highlight en de posts waar ze in staan hebben ook geen andere kleur.

edit:

Is nog stuQ, blijkt... O-)

[ Voor 23% gewijzigd door GigaDave56 op 20-01-2004 11:12 ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die zoekfunctie maar niks, ik kan met Mozilla namelijk de middelste muisknop niet gebruiken en als ik zoek wil ik zeker niet dat het op dezelfde pagina komt en al helemaal niet (zoals nu) in een nieuw venster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik stoorde me zelf gisteren direct toen het weer up was ook al aan het 'verkeerde' geel in die balk... dat komt volgens mij vooral omdat er nu in de praktijk 3 fonts door elkaar staan daar: donkergeel sharp, lichtgeel sharp en lichtgeel anti-aliased. Ik vind persoonlijk Mike Jarod's 2e voorstel wel erg charmant, of iets anders creatiefs waardoor de zoekwoorden er minder uitspringen ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

GigaDave56 schreef op 20 januari 2004 @ 10:12:
[...]

Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp, Crisp.
De meest gebruikte / geopperde methode om in een topic te zoeken is 'postprefs' op 99 en dan met CTRL-F aan de slag. Je kan ook de search zelf gebruikten, maar die is niet topic specifiek, wel highlight die gevonden steekwoorden. Beide hebben hun nadelen.
edit:
Btw. Ik zocht net iets met de search, maar de steekwoorden worden niet ge-highlight en de posts waar ze in staan hebben ook geen andere kleur.
komt omdat de highlight nog stuQ is :X

maar dit geeft wel een idee geloof ik: 'Lelijke' zoekloep onderin :-)
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 10:15:
Ik vind die zoekfunctie maar niks, ik kan met Mozilla namelijk de middelste muisknop niet gebruiken en als ik zoek wil ik zeker niet dat het op dezelfde pagina komt en al helemaal niet (zoals nu) in een nieuw venster...
Je wil het niet in hetzelfde venster, maar ook niet in een nieuw venster? waar dan? uit je printer ofzo???
En wat zou je met je middelste muisknop moeten doen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Geen matches
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 10:27:
Je wil het niet in hetzelfde venster, maar ook niet in een nieuw venster? waar dan? uit je printer ofzo???
En wat zou je met je middelste muisknop moeten doen?
Bij de MultiZilla plug-in wordt er een nieuwe tab ge-opend met Middelmuis. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Geen matches
Hij is mooi maar klopt niet. De tekst staat aan de rechterkant maar het vergrootglas wijst de andere kant op. Daardoor krijg je een rare verhouding. Ook past het ronde vlak niet bij de balk waar deze in zou komen. Ik zou daar nog even naar kijken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

pastapappie.NET schreef op 20 januari 2004 @ 10:38:
[...]

Bij de MultiZilla plug-in wordt er een nieuwe tab ge-opend met Middelmuis. :)
ja kom zeg; ik kan moeilijk rekening gaan houden met allerlei plugins...
technisch gezien is er geen andere mogelijkheid dan een window.open te gebruiken om de zoekresultaten te tonen in een nieuw scherm aangezien de te openen URL dynamisch wordt samengesteld met javascript; dat je plugin niet slim genoeg is om een window.open ook in een tab te openen kan ik ook niets aan doen :+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:43
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 11:08:
[...]

ja kom zeg; ik kan moeilijk rekening gaan houden met allerlei plugins...
technisch gezien is er geen andere mogelijkheid dan een window.open te gebruiken om de zoekresultaten te tonen in een nieuw scherm aangezien de te openen URL dynamisch wordt samengesteld met javascript; dat je plugin niet slim genoeg is om een window.open ook in een tab te openen kan ik ook niets aan doen :+
vind het niet echt een plugin probleem, er is alleen met de lunkermuisknop op de loep te klikken, nieteens rechtermuis -> ander venster. Beetje een tekortkoming waar alle mensen de consequenties van dragen

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Maverick schreef op 20 januari 2004 @ 11:10:
[...]

vind het niet echt een plugin probleem, er is alleen met de lunkermuisknop op de loep te klikken, nieteens rechtermuis -> ander venster. Beetje een tekortkoming waar alle mensen de consequenties van dragen
Je stelt het wel erg zwart-wit hoor; je bent de eerste die dit als een probleem ziet, en om dan te zeggen dat het een probleem is voor alle mensen vind ik lichtelijk overtrokken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Geen matches
* GigaDave56 gaat een glaasje water halen voor Crisp :+

Wil je hem opdrinken of zal ik hem richting Maverick gooien?

[ Voor 40% gewijzigd door GigaDave56 op 20-01-2004 11:18 . Reden: Moest eigenlijk voor Crisps post... ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Geen matches
een kleine "dank u" @ mensen die mijn soepkunsten konden verdragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:43
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 11:15:
[...]

Je stelt het wel erg zwart-wit hoor; je bent de eerste die dit als een probleem ziet, en om dan te zeggen dat het een probleem is voor alle mensen vind ik lichtelijk overtrokken...
Iedereen gaat er toch last van krijgen :? Neem aan dat de meeste mensen (of ze nu IE/Mozilla os opera gebruiken) Wel de mogelijkheid willen hebben om een link te openen waar ze willen, dat ze daar nu nog niet achter zijn dat dat niet kan wil niet zeggen dat ik de enige ben die er last van heb, eerder dat er nog geen hond die zoekbalk gebruikt ;)

Ik zeg niet dat het ene ramp is (ik heb dat ding namelijk ook nog niet 1 keer gebruikt) Denk alleen dat het een kleine moeite is om het ff recht te trekken, en dat je dan voorkomt dat er straks een hoop over gezeurd wordt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Maverick schreef op 20 januari 2004 @ 11:20:
[...]
Ik zeg niet dat het ene ramp is (ik heb dat ding namelijk ook nog niet 1 keer gebruikt) Denk alleen dat het een kleine moeite is om het ff recht te trekken, en dat je dan voorkomt dat er straks een hoop over gezeurd wordt.
En ik leg net uit dat het technisch gezien niet eenvoudig is om dat op te lossen, en ik ben er nog niet van overtuigd dat het die moeite wel waard is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:16

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Maverick schreef op 20 januari 2004 @ 11:20:
[...]

Iedereen gaat er toch last van krijgen :? Neem aan dat de meeste mensen (of ze nu IE/Mozilla os opera gebruiken) Wel de mogelijkheid willen hebben om een link te openen waar ze willen, dat ze daar nu nog niet achter zijn dat dat niet kan wil niet zeggen dat ik de enige ben die er last van heb, eerder dat er nog geen hond die zoekbalk gebruikt ;)
* Creepy heeft een mooie "open popups in tabs" optie. Raad eens wat er gebeurd als ik de zoek mogelijkheid gebruik? ;) (browser: ephiphany, draaid op gecko..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

voorstel:

GoT > quicksearch
Zoeken:  

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Geen matches
Heel, heel netjes _o_

Strak, simpel en mooi :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Geen matches
Ow hier ook al :) Ik ben voorstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:48
Geen matches
Ziet er beter uit als die we nu hebben vind ik. :)

[ Voor 98% gewijzigd door MADG0BLIN op 20-01-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Geen matches
Kunnen we aub ook de optie krijgen in de prefs op welke "searchengine" ie default staat? Blijkbaar standaard op "Dit forum" maar die optie zal ik het minst gebruiken denk ik, maar iedereen heeft natuurlijk een andere voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Mike Jarod schreef op 20 januari 2004 @ 14:33:
Kunnen we aub ook de optie krijgen in de prefs op welke "searchengine" ie default staat? Blijkbaar standaard op "Dit forum" maar die optie zal ik het minst gebruiken denk ik, maar iedereen heeft natuurlijk een andere voorkeur.
Op dit moment ben ik daar niet direct voorstander van. Probleem is ook dat we nogal erg krap zitten wb beschikbare custom prefs, en alles wat met 1 klik aan te passen is is imho ook niet meteen een pref waard.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Geen matches
Ziet er goed uit.. Misschien moet je hem dan ook wel aanpassen voor de andere templates ;)
zal je zelf waarschijnlijk ook wel weten :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Geen matches
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 14:37:
Op dit moment ben ik daar niet direct voorstander van. Probleem is ook dat we nogal erg krap zitten wb beschikbare custom prefs, en alles wat met 1 klik aan te passen is is imho ook niet meteen een pref waard.
Prima, misschien iets voor later mochten er meerdere mensen behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Geen matches
pastapappie.NET schreef op 20 januari 2004 @ 14:39:
Ziet er goed uit.. Misschien moet je hem dan ook wel aanpassen voor de andere templates ;)
zal je zelf waarschijnlijk ook wel weten :P
De andere templates hebben een hele andere layout, dus daar hoeft niks aan veranderd worden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 08:29
Geen matches
@ Crisp, mooi hoor maar in Opera zit het tekstvak tegen de bovenkant aangeplakt zou die in het midden mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Creepy schreef op 20 januari 2004 @ 11:33:
[...]

* Creepy heeft een mooie "open popups in tabs" optie. Raad eens wat er gebeurd als ik de zoek mogelijkheid gebruik? ;) (browser: ephiphany, draaid op gecko..)
Dat kan met Mozilla/Firebird ook als je de "Tabbrowser Extensions" installeerd.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Als ik ook even mijn vuile steentje mag bijdragen :P

Dit kan typografisch gezien echt niet :D

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/search.gif

Waar is de stok van de "k" in zoek? En ! moet evenlang zijn als de stok van de k
Maar, that's just my dirty humble opinion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Eskimootje schreef op 20 januari 2004 @ 14:45:
@ Crisp, mooi hoor maar in Opera zit het tekstvak tegen de bovenkant aangeplakt zou die in het midden mogen?
Ik heb even zitten kijken, maar dit lijkt me echt een Opera-bug; ik geef de input netjes een height, en de table-cell heeft default een valign="middle", dus hij zou 'm moeten verticaal moeten centreren...
willem169 schreef op 20 januari 2004 @ 14:53:
Als ik ook even mijn vuile steentje mag bijdragen :P

[afbeelding]

Waar is de stok van de "k" in zoek? En ! moet evenlang zijn als de stok van de k
* crisp pakt de stok van de k en loopt ermee naar willem169 >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

willem169 schreef op 20 januari 2004 @ 14:53:

[afbeelding]

Zegguh, typograaf, dit zijn nou hoofdletters :D

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geen matches
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 14:37:
[...]

Waarom wordt er niet eens door een UI expert gekeken naar eventuele mogelijkheden om met uitklapbare menu's oid te gebruiken om de vele prefs netjes weer te geven? Of is dit een technisch probleem?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Geen matches
I agree! _/-\o_

[ Voor 93% gewijzigd door DeRCT13 op 20-01-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Geen matches
Spider.007 schreef op 20 januari 2004 @ 16:51:
[...]

Waarom wordt er niet eens door een UI expert gekeken naar eventuele mogelijkheden om met uitklapbare menu's oid te gebruiken om de vele prefs netjes weer te geven? Of is dit een technisch probleem?
Niet de grote lijst prefs is het probleem, maar (als ik het goed heb) kan je niet oneindig custom (template-specifieke) prefs aanmaken.

Overigens vind ik crisp's nieuwste idee erg mooi, ik vind de huidige oplossing een beetje druk overkomen, en dit zou een mooie middenweg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Geen matches
Rataplan schreef op 20 januari 2004 @ 15:19:
[...]

Maareh, voor de rest worden er alemaal kleine letters gebruikt. DIt zou idd hetzelfde moeten zijn overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Laatst online: 18-09 07:52

Glabbeek

Dat dus.

Geen matches
Rataplan schreef op 20 januari 2004 @ 15:19:
[...]

Ja, maar dan is de 'e' weer verkeerd; dat zou dan een 'E' moeten zijn :P

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 21:03

Sosabowski

nerd

Ik ga ook voor deze optie. Alle photosnoepers: _/-\o_
Daarnaast, de optie om in een topic te zoeken heeft mijn voorkeur boven google

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Glabbeek schreef op 20 januari 2004 @ 19:32:
Ja, maar dan is de 'e' weer verkeerd; dat zou dan een 'E' moeten zijn :P
|:( helemaal overheen gekeken :) Dom dom dom, ik heb niks gezegd O-)

@ thejoker80: hoofdletters lijken me in het geval van het imperatief helemaal niet overbodig. Ik stel bovendien een puntgrootte van rond de 100 voor. Het kan niet duidelijk genoeg zijn ;)

En ik ben trouwens - serieus - voor het handhaven van de tekst "zoek" naast de knop. Ook weer voor de duidelijkheid. Default zoeken op GoT ipv het lokale forum lijkt me trouwens ook wel handig.

[ Voor 25% gewijzigd door Rataplan op 20-01-2004 20:16 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Geen matches
* dawuss is het er mee eens

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Geen matches
ziet er beetje vaag uit:

o Dit forum o GoT

zou 'Dit subforum' niet duidelijker zijn als 'Dit forum'

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Erg strak inderdaad :)

Ik heb ook eens zitten zoeken waarom Opera dat niet normaal centreerd, ik kon het niet vinden. ;(
Erg irritant is dat als zoiets stoms niet wil lukken, helemaal als één browser er last van heeft. :|
De andere templates hebben de fout (?) overigens ook, alhoewel het minder opvalt.

[ Voor 16% gewijzigd door kamerplant op 20-01-2004 22:19 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de voorgestelde layout inmiddels ingebakken :)

een paar dingetjes:
-het woordje "zoek" is dus weg, maar meestal ram je toch wel op enter lijkt me
-"subforum" ipv "forum" maakt het ook te lang met als gevolg problemen in sommige browsers mbt layout
-er kan nog niets met prefs geregeld worden; er zijn nog meer verzoeken of dingen niet achter een pref kunnen, en daar beraden we ons nog over

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
-er kan nog niets met prefs geregeld worden;
Misschien anders een optie om de laatst gekozen radiobutton (gebruikersgedrag) vast te houden ipv 1 vaste preference (gebruikersinstelling) ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op 21 januari 2004 @ 00:49:
Ik heb de voorgestelde layout inmiddels ingebakken :)

een paar dingetjes:
-het woordje "zoek" is dus weg, maar meestal ram je toch wel op enter lijkt me
-"subforum" ipv "forum" maakt het ook te lang met als gevolg problemen in sommige browsers mbt layout
-er kan nog niets met prefs geregeld worden; er zijn nog meer verzoeken of dingen niet achter een pref kunnen, en daar beraden we ons nog over
Wat je natuurlijk ook kunt doen is 'Subforum' ipv 'Dit subforum'. Een ander alternatief zou de afkorting van het huidige subforum zijn; dus in dit topic 'Binnen LA' of 'In LA'. :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Spider.007 schreef op 21 januari 2004 @ 10:46:
[...]

Wat je natuurlijk ook kunt doen is 'Subforum' ipv 'Dit subforum'. Een ander alternatief zou de afkorting van het huidige subforum zijn; dus in dit topic 'Binnen LA' of 'In LA'. :)
Dat laatste lijkt me het mooist, maar ook het lastigst te realiseren omdat ik in dat specifieke template niet de beschikking heb over de forum afkorting...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op 21 januari 2004 @ 10:58:
[...]

Dat laatste lijkt me het mooist, maar ook het lastigst te realiseren omdat ik in dat specifieke template niet de beschikking heb over de forum afkorting...
Terwijl je wel de mogelijkheid hebt om erbinnen te zoeken? Dat is een rare situatie :? Overigens ben ik nog steeds voor het vervangen van 'Dit forum' door 'Subforum'; denk je dat dat een goede tussen oplossing is?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op 21 januari 2004 @ 11:03:
[...]

Terwijl je wel de mogelijkheid hebt om erbinnen te zoeken? Dat is een rare situatie :? Overigens ben ik nog steeds voor het vervangen van 'Dit forum' door 'Subforum'; denk je dat dat een goede tussen oplossing is?
Dat is een hack; ik heb daar namelijk wel de new_topic_link, en ik gebruik een regexp om daar het forum_id uit te halen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Mike Jarod's 2e idee is gewoon mooi.
Je hebt ook meer het gevoel dat het zoeken appart staat van het replien en de topic zelf.
Die mag het van mij helemaal gaan worden :)

Hm die van Crisp is toch beter ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Bapawe op 21-01-2004 11:19 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Geen matches
Dat moet hem worden, hoe het er nu uitziet is net alsof een kleuter het heeft gemaakt... :X

Nofi

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 05:24
Is het misschien een idee om standaard GoT aan te vinken in plaats van Dit Forum? Aangezien ik denk dat er meer mensen in het hele forum zullen zoeken dan in 1 gedeelte?

Nieuwe idee ziet er erg gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
crisp schreef op 21 januari 2004 @ 00:49:
Kan je met de software (react) slecht een bepaald aantal prefs maken? Of gaat het om welke pref als eerst wordt ingevoerd i.v.m. tijd en werkdruk :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 22:59

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
preferences zijn instelbaar per templateset, en er zijn een aantal react-core-prefs (die intern afgehandeld worden, zoals http-compressie).
De prefs zijn een array van naam => value, en de value is een integer. Dmv de 32-bit integer en bitwise berekeningen hebben we daarmee 32 booleans per templateset beschikbaar.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
We Are Borg schreef op 22 januari 2004 @ 09:05:
[...]

Kan je met de software (react) slecht een bepaald aantal prefs maken? Of gaat het om welke pref als eerst wordt ingevoerd i.v.m. tijd en werkdruk :) ?
klopt, er zit een maximum aan het aantal custom prefs (het moet immers ook in de DB opgeslagen worden).
Lokaal heb ik de hele quicksearch trouwens al optioneel gemaakt mbv een pref ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Geen matches
crisp schreef op 22 januari 2004 @ 09:11:
[...]

klopt, er zit een maximum aan het aantal custom prefs (het moet immers ook in de DB opgeslagen worden).
Lokaal heb ik de hele quicksearch trouwens al optioneel gemaakt mbv een pref ;)
Dank voor de uitleg (ook chem natuurlijk ;) ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ziet er idd veel beter uit! >:)

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
We Are Borg schreef op 22 januari 2004 @ 20:19:
[...]

Dank voor de uitleg (ook chem natuurlijk ;) ) :)
Zie meer op http://www.react.nl/index.php?PageID=60

En dan het onderdeel "voorkeuren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Geen matches
Wanneer word het allemaal ingevoerd? Incl. die mooie loep waar het om ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Silent Thunder schreef op 24 januari 2004 @ 12:38:
Wanneer word het allemaal ingevoerd? Incl. die mooie loep waar het om ging.
Bij de eerstkomende update, dus waarschijnlijk in 1.9.2

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Geen matches
Ben ik trouwens scheel of zijn de iconen rechtsboven in beeld (view message, quote, profile en home) ge-update? Ze lijken wat groter en duidelijker nu.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
dawuss schreef op 24 januari 2004 @ 14:45:
Ben ik trouwens scheel of zijn de iconen rechtsboven in beeld (view message, quote, profile en home) ge-update? Ze lijken wat groter en duidelijker nu.
Ik heb sommige icons wel iets bijgewerkt ja; groter zijn ze echter niet

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Geen matches
crisp schreef op 24 januari 2004 @ 12:42:
[...]

Bij de eerstkomende update, dus waarschijnlijk in 1.9.2
En wanneer word die update uitgevoerd als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
crisp schreef op 24 januari 2004 @ 14:49:
[...]

Ik heb sommige icons wel iets bijgewerkt ja; groter zijn ze echter niet
alleen het icq icon is wat groter dan de rest, alleen ja die wordt niet door jullie aangeleverd, maar doorgelinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
Silent Thunder schreef op 25 januari 2004 @ 12:14:
[...]

En wanneer word die update uitgevoerd als ik vragen mag?
binnen enkele maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 25 januari 2004 @ 12:22:
[...]

alleen het icq icon is wat groter dan de rest, alleen ja die wordt niet door jullie aangeleverd, maar doorgelinkt :)
klopt; jammer dat ze geen kleinere doorlink icoontjes hebben. Ik heb ze echter toch uitstaan omdat de ICQ server vaak zo traag is als dikke str*nt en ik net zo lief doorklik naar de myreact als ik wil weten of een user ICQ heeft.
chem schreef op 25 januari 2004 @ 12:24:
[...]

binnen enkele maanden
idd; feit is dat ik met de aanpassing van de zoekloep etc weer zoveel dingen heb aangepast dat ik dat liever nog een keer op grote schaal doortest, en dat kan het beste samen met de testfase van 1.9.2

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
crisp schreef op 25 januari 2004 @ 13:18:
[...]

klopt; jammer dat ze geen kleinere doorlink icoontjes hebben. Ik heb ze echter toch uitstaan omdat de ICQ server vaak zo traag is als dikke str*nt en ik net zo lief doorklik naar de myreact als ik wil weten of een user ICQ heeft.
Is er niet een mogelijkheid om alleen het bloempje te hebben en dus niet via de icq servers, want die status on/offline boeit me namelijk niet, wil alleen snel kunnen zien of iemand wel of niet icq heeft. De on/offline status zie ik toch wel als ik een berichtje wil sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Geen matches
Kan je niet dat bloempje gewoon met HTML code de juiste grote geven :?

dus ipv

[img]"http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=64795093&img=5"[/img]

:?

[ Voor 93% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-01-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 14:52

Wom

Geen matches
dawuss schreef op 24 januari 2004 @ 14:45:
Bij mij zijn die iconen ook inderdaad merkbaar groter geworden. Het lijkt echter alsof ze uitgerekt zijn, want naar mijn idee zijn ze wat aan de pixelige kant.

(IE 6.0)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Geen matches
Illegal_Alien schreef op 25 januari 2004 @ 17:32:

dus ipv

Dat ziet er toch vreselijk belabberd uit :P Heb je dat bekeken in je webbrowser?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan nog een dingetje: kan het woord "zoeken" niet in de invulbox staan, scheelt (weer) ruimte. En als je je cursor erinpleurt verdwijnt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Geen matches

dus ipv

18 x 18: Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=18500980&img=5 14 x 14 Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=18500980&img=5

Dat is dus niet echt mooi :P
Al zou het normaal resizen (met een iets ander plaatje) wel een beter resultaat geven: Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/icqflower.gif
Niet helemaal perfect, maar het gaat om het idee :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geen matches
December schreef op 25 januari 2004 @ 18:18:
[...]
18 x 18: [afbeelding] 14 x 14 [afbeelding]

Al zou het normaal resizen (met een iets ander plaatje) wel een beter resultaat geven: [afbeelding]
Niet helemaal perfect, maar het gaat om het idee :)
Dan moet je dat maar even heel lief aan Mirabilis gaan vragen ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Geen matches
Ik heb een geniale oplossing voor het bloempie: ICQ afschaffen en allemaal naar de MSN :P

Nee ff zonder dollen, is deze oplossing nie iets?: http://www.icq.com/features/web/indicator.html

Afbeeldingslocatie: http://www.icq.com/images/status/online-1.gif

Die is 14 hoog :) Niet de mooiste natuurlijk :P

OF: We maken de andere icoontjes groter 8)

[ Voor 67% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-01-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
Erkens schreef op 25 januari 2004 @ 16:46:
[...]

Is er niet een mogelijkheid om alleen het bloempje te hebben en dus niet via de icq servers, want die status on/offline boeit me namelijk niet, wil alleen snel kunnen zien of iemand wel of niet icq heeft. De on/offline status zie ik toch wel als ik een berichtje wil sturen.
Als crisp een lowsrc meegeeft laadt iig de pagina snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Illegal_Alien schreef op 25 januari 2004 @ 18:28:
Ik heb een geniale oplossing voor het bloempie: ICQ afschaffen en allemaal naar de MSN :P
nee lekker nuttig, moet ik alle gasten op mijn lijst om praten om een slechter product te gebruiken ;)
Nee ff zonder dollen, is deze oplossing nie iets?: http://www.icq.com/features/web/indicator.html

[afbeelding]

dat is alleen geen icon meer ;)
chem schreef op 25 januari 2004 @ 18:55:
[...]

Als crisp een lowsrc meegeeft laadt iig de pagina snel.
mja, maar dan hou je het probleem dat icq een "te groot" plaatje geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mja, maar dan hou je het probleem dat icq een "te groot" plaatje geeft
Niet als die 10 á 14px is en de IMG width en height niet worden meegegeven ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:53:
[...]
Niet als die 10 á 14px is en de IMG width en height niet worden meegegeven ;) :+
sommige mensen hebben soms een probleem om een draadje als deze te kunnen volgen:
December schreef op 25 januari 2004 @ 18:18:
[...]
18 x 18: Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=18500980&img=5 14 x 14 Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=18500980&img=5

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Geen matches
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:53:
[...]
Dat was mijn idee hoor :X

dus ipv

8)

[ Voor 68% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-01-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

lowsrc plaatje is wel een goede tip; thanks chem :)
AudiRS4 schreef op 25 januari 2004 @ 17:43:
[...]

Bij mij zijn die iconen ook inderdaad merkbaar groter geworden. Het lijkt echter alsof ze uitgerekt zijn, want naar mijn idee zijn ze wat aan de pixelige kant.

(IE 6.0)
Misschien moet je eens ctrl-F5 doen?
Illegal_Alien schreef op 25 januari 2004 @ 18:28:

[afbeelding]

OF: We maken de andere icoontjes groter 8)
Die's te breed
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 18:01:
dan nog een dingetje: kan het woord "zoeken" niet in de invulbox staan, scheelt (weer) ruimte. En als je je cursor erinpleurt verdwijnt ie.
Lees even terug, ik heb al een nieuwe opzet gepost die imiddels ingebakken is voor de 1.9.2 versie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Geen matches
Is al eerder voorgesteld: Waaron niet gewoon een groen bloempje zonder status? Of in mooie letters ICQ oi.d.? (Net als dat MSN tekentje gewoon het ICQ nummer laten zien :?

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-01-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Illegal_Alien schreef op 25 januari 2004 @ 22:55:
Is al eerder voorgesteld: Waaron niet gewoon een groen bloempje zonder status? Of in mooie letters ICQ oi.d.? (Net als dat MSN tekentje gewoon het ICQ nummer laten zien :?
tsja, is mij om het even aangezien ik het toch niet gebruik :P
Maar misschien vinden anderen die on/offline status wel handig?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
crisp schreef op 25 januari 2004 @ 22:57:
[...]

tsja, is mij om het even aangezien ik het toch niet gebruik :P
Maar misschien vinden anderen die on/offline status wel handig?
zullen vast mensen zijn die dat handig vinden, maar ik zie het nut er niet van want als je een message wilt sturen zie je toch wel of iemand online is. Daarnaast is het zo dat die ICQ servers niet even stabiel zijn wat betreft het terug geven van een dergelijk status icoontje.

(overigens staat mijn icon bijna 24h online ook al ben ik er niet, en hebben sommige zelfs die hele webstatus uitstaan, grijs bloempje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Geen matches
Erkens schreef op 25 januari 2004 @ 23:54:
[...]

zullen vast mensen zijn die dat handig vinden, maar ik zie het nut er niet van want als je een message wilt sturen zie je toch wel of iemand online is. Daarnaast is het zo dat die ICQ servers niet even stabiel zijn wat betreft het terug geven van een dergelijk status icoontje.

(overigens staat mijn icon bijna 24h online ook al ben ik er niet, en hebben sommige zelfs die hele webstatus uitstaan, grijs bloempje)
En volgens mij wordt ICQ lite ook niet ondersteund, ben bijna altijd online, maar ik ben altijd een saai grijs muurbloempje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Laatst online: 15-08 22:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Geen matches
Beavis: Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=64268810&img=5

doet het dus wel :P

andere mogelijke optie:
Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=64268810&img=11

[ Voor 34% gewijzigd door KompjoeFriek op 26-01-2004 00:36 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Geen matches
Oe, eindelijk \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Geen matches
KompjoeFriek schreef op 26 januari 2004 @ 00:32:
Beavis: [afbeelding]

doet het dus wel :P

andere mogelijke optie:
[afbeelding]
Deze vind ik er idd veeeeeeel beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 18-09 15:13
Geen matches
Is er nou nog niks aan gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Erkens schreef op 25 januari 2004 @ 21:13:
sommige mensen hebben soms een probleem om een draadje als deze te kunnen volgen:
Inderdaad. Ik had het dus over een van tevoren 10 á 14px resized lowres= plaatje en geen width/height user is online meegeven. Ik had het niet over een src= plaatje tot 10-14px forceren met width=14/height=14 Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=56736085&img=5 zoals Illegal_Alien voorstelde.

kijk eens naar de laatste smiley uit mijn eerste post ;)
andere mogelijke optie:
[afbeelding]
Nu nog weten hoe de away, na, occupied, dnd, ffc, phone, lunch etc. eruit zien op die 14px. Jammer dat hij niet transparant is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 03:00:
[...]
Inderdaad. Ik had het dus over een van tevoren 10 á 14px resized lowres= plaatje en geen width/height [img]"http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/icq-14px.gif"[/img] meegeven. Ik had het niet over een src= plaatje tot 10-14px forceren met width=14/height=14 [afbeelding] zoals Illegal_Alien voorstelde.
naar mijn weten moeten de src en de lowsrc hetzelfde formaat hebben en kan je die niet apart "instellen"
[...]
Nu nog weten hoe de away, na, occupied, dnd, ffc, phone, lunch etc. eruit zien op die 14px. Jammer dat hij niet transparant is.
ehm, die statussen geeft het huidige icon ook niet weer hoor? alleen online/offline (en grijs als je het uit hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
als ik op zon icq icoontje klik, dan wilt ie het downloaden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:23:
als ik op zon icq icoontje klik, dan wilt ie het downloaden???
offtopic:
als je icq (correct) geinstalleerd hebt krijg je automagisch een "Send Message" window voor je neus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat met die 'lelijke' zoekloep onderin is nu wel anders...

ziet er gelikt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 15:41

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:28:
dat met die 'lelijke' zoekloep onderin is nu wel anders...

ziet er gelikt uit :)
Ja oke, bedankt voor de kick :?
Pagina: 1 2 Laatste