ik zou ze trouwens eigenlijk liever in het grijs van 'gathering of tweakers' van silver-silver zien, omdat het leuk staat 
uiteraard is dat smaak enzo, maar ik draag het slechts aan
[ Voor 25% gewijzigd door G33rt op 19-01-2004 18:48 ]
** nod nods **G33rt schreef op 19 januari 2004 @ 18:48:
ik zou ze trouwens eigenlijk liever in het grijs van 'gathering of tweakers' van silver-silver zien, omdat het leuk staat
op zich is dat style-afhankelijk te maken door ze enkel de class te geven
vooralsnog heb ik de stats-class zo ingesteld dat ze in alle stylen "verborgen" zijn, maar ik wil ze best in silver-silver grijs maken hoor
vooralsnog heb ik de stats-class zo ingesteld dat ze in alle stylen "verborgen" zijn, maar ik wil ze best in silver-silver grijs maken hoor
Intentionally left blank
Mjah - maar wat ik bedoel is dat er nu:
onder staat, en ik dacht dat dat
code:
1
| <span class="welcome" style="color:white;">Total: 0.17 | Incl: 0.06, Init: 0.06, Action: 0.13 | DB: 0.03/20, Tpl: 0.07 | Svr: </span> |
onder staat, en ik dacht dat dat
code:
moest worden? 1
| <span class="stats"> |
ele: ja, die class is nu nutteloos omdat hij overruled wordt door de inline style.
Het enige nadeel van het weghalen van de inline style is dat de stats prominent zichtbaar worden in base_grey en de admin omdat chem geen stats-class aan de React en base_grey css wil toevoegen...
Het enige nadeel van het weghalen van de inline style is dat de stats prominent zichtbaar worden in base_grey en de admin omdat chem geen stats-class aan de React en base_grey css wil toevoegen...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()