Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl pref] Zoekbalk verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat het een kwestie van wennen is, maar ik vind de zoekbalk onderin niet echt geweldig staan. (Ik vind sommige van de nieuwe icoontjes ook niet geweldig zoals bijvoorbeeld het icoon voor sticky items)

Ik ben wel erg blij dat Henk weer terug is, maar ik moet weer wat te zeuren hebben.

Is het misschien mogelijk dat je bij je prefs opgeeft om die zoekbalk niet te tonen? Eventueel als abbo-feature, als het een abbo-feature is dan neem ik meteen een abbo want ik vind het een doorn in m'n oog.

Ik hoorde dat templates voor abbo's wel eraan zit te komen, dus eventueel dat het daarin ook kan.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-11 23:50

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als de gemiddelde user uit zichzelf wat vaker de search zou gebruiken zou het niet nodig zijn deze mogelijkheid zo onder de aandacht te brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Daniel schreef op 19 januari 2004 @ 18:18:
Als de gemiddelde user uit zichzelf wat vaker de search zou gebruiken zou het niet nodig zijn deze mogelijkheid zo onder de aandacht te brengen.
Dus we houden alleen rekening met de gemiddelde user, en niet de trouwe hard-core users?

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 22:03
Dat is een goed idee ;) en mij stoort die balk echt niet.
Ik had um zelfs helemaal niet gezien :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-11 23:50

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat zeg ik niet. Alleen, zoveel users, zoveel wensen. Het is helaas niet te realiseren om een volledig customizable GUI voor iedereen in elkaar te zetten.

Maar goed, ik sluit niet uit dat als er meer vraag naar is en het technisch eenvoudig te realiseren is de searchbalk een pref-optie wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 18:16:
Ik hoorde dat templates voor abbo's wel eraan zit te komen, dus eventueel dat het daarin ook kan.
Dan wil ik semi offtopic toch even melden dat abbo's sinds vandaag uit verschillende templates (eigenlijk uit verschillende styles) kunnen kiezen. Erg mooi :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 18:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 18:23:
[...]
Dan wil ik semi offtopic toch even melden dat abbo's sinds vandaag uit verschillende templates (eigenlijk uit verschillende styles) kunnen kiezen. Erg mooi :Y)
Hebben al die templates die zoekbalk erin?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 18:25:
Hebben al die templates die zoekbalk erin?
Gelukkig wel ja, vind het zelf erg handig en kan me ook bijna niet voorstellen dat je je daar echt aan kunt storen. Wacht gewoon drie dagen, dan zie je het niet meer :Y)

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Ik zie de zoek balk het liefts naarboven verhuisen (waar ook de login staat of naast de breadcrums)
Maar dan zonder radiogroep (deafult op Got) en zoek knopje om ruimte te besparen.

[ Voor 7% gewijzigd door Suepahfly op 19-01-2004 21:01 ]

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Daniel schreef op 19 januari 2004 @ 18:18:
Dan is de gemiddelde gebruiker vast ook niet in staat om het standaard aan staande zoekblokje uit te zetten B)
Voor de bovengemiddelde gebruikers die wel in staat zijn om de search gebruiken ipv voor alles maar een nieuw topic te openen zou de functie om het uit te zetten dus wel aanwezig moeten zijn :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 18:34

Booster

Superuser

Mja, kweetniet. Ik vind de zoekbalk ook niks eigenlijk, ik zou hem liever uitschakelen. Wat mij betreft laat je de balk standaard aan voor nieuwe gebruikers e.d. , maar een optie om hem te verbergen zou ik wel prettig vinden.

Meestal heb ik toch de uitgebreide search nodig.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

crisp

Devver

Pixelated

als pref toegevoegd

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.