[speedtouch 510] pptp.ini voor firmware 4.2.3.0.0

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-06 16:43
Ik ben op zoek naar de pptp.ini voor de nieuwe firmware. Ik heb een Speedtouch 510 welke ik geupgrade heb naar de firmware versie 4.2.3.0.0. Ik kreeg dus bij de modem een cd voor de oude firmware. De ini's op die cd werken niet met de nieuwe firmware.
Op de support site (http://www.kpnadsl.nl/support/downloads-st510R42-isdn.html) staan alleen maar de NAT ini's.
Als iemand een modem heeft ontvangen met de nieuwe firmware (dit kan vanaf 1-12-2003) dan zou ik graag de pptp.ini willen ontvangen die op de KPN ADSL cd staat in de map "Config". Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46

grimson

domeingrommer

Staat hier niks tussen ?
http://www.alcadis.nl/support/

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Die setup is misschien wel wat... alleen begrijp ik het niet helemaal.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~piethein121/speedtouch_pptp.png

DHCP server on LAN? Ik zal het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
[google=adsl_pptp.ini]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Leuk die hits maar geen nieuwe pptp.ini. :)
In de UK gebruiken ze weer andere firmware versies zo te zien... niet echt bruikbaar.

Als iemand even z'n ADSL cd'tje erin zou willen doen zou ik dankbaar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MetHod schreef op 19 januari 2004 @ 22:01:
In de UK gebruiken ze weer andere firmware versies zo te zien... niet echt bruikbaar.

Als iemand even z'n ADSL cd'tje erin zou willen doen zou ik dankbaar zijn. :)
Volgens mij staan er toch echt ini-files op die site die niet specifiek voor de UK bedoeld zijn. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
pven schreef op 19 januari 2004 @ 22:02:
[...]

Volgens mij staan er toch echt ini-files op die site die niet specifiek voor de UK bedoeld zijn. :?
Heb die pagina helemaal doorgenomen maar kom geen ini files tegen.
Daarnaast al gemaild met wanadoo en kpn maar nog geen reactie.
Terug naar de oude firmware kan ook niet meer.

Waarschijnlijk hebben nog maar weinigen een nieuwe versie van het modem direct van KPN gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103362

heeft iemand dan überhaubt het flash progie zodat je de SpeedTouch 510i kunt upgraden?

Thx Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Anoniem: 103362 schreef op 21 januari 2004 @ 00:21:
heeft iemand dan überhaubt het flash progie zodat je de SpeedTouch 510i kunt upgraden?

Thx Majin
KPN biedt ze aan via hun support site.

http://www.kpnadsl.nl/support/index_eth.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103362

ja ik had die post al gechecked enkel zit het desbetreffende progie waarmee je het *.bin bestand kunt laden en uploaden niet aanwezig. Ook op de Alcatel site en de Speedtouch Site is ie niet aanwezig, enkel dan dat hij op de bijgeleverde cd zou moeten staan :? alleen vertellen ze niet waar, heb alle .exe al een keer gedraaid :/

greetz Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MetHod schreef op 19 januari 2004 @ 18:31:
Die setup is misschien wel wat... alleen begrijp ik het niet helemaal.

[afbeelding]

DHCP server on LAN? Ik zal het vanavond eens proberen.
Dit werkt bij mij prima. Na het kiezen van "PPPoA PPTP-Modem & DHCP" en het doorlopen van de wizard kon ik met mijn router (DrayTek Vigor 2300) op precies dezelfde manier de internetverbinding instellen als met pptp.ini en de vorige firmware. :P

Waar gaat het bij jou mis?
Anoniem: 103362 schreef op 21 januari 2004 @ 18:15:
ja ik had die post al gechecked enkel zit het desbetreffende progie waarmee je het *.bin bestand kunt laden en uploaden niet aanwezig. Ook op de Alcatel site en de Speedtouch Site is ie niet aanwezig, enkel dan dat hij op de bijgeleverde cd zou moeten staan :? alleen vertellen ze niet waar, heb alle .exe al een keer gedraaid :/

greetz Majin
Deze pagina op de KPN site lijkt mij toch vrij duidelijk:
Je download de handleiding (PDF), Upgrader_Win.exe en SetupST_R4.2.exe. Dan volg je gewoon de instructies in de handleiding op. Wat lukt er niet dan? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Joni op 21-01-2004 20:32 . Reden: reply op MajinBojin added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Blazer schreef op 21 januari 2004 @ 20:27:
[...]

Dit werkt bij mij prima. Na het kiezen van "PPPoA PPTP-Modem & DHCP" en het doorlopen van de wizard kon ik met mijn router (DrayTek Vigor 2300) op precies dezelfde manier de internetverbinding instellen als met pptp.ini en de vorige firmware. :P

Waar gaat het bij jou mis?
Bedankt voor dit zetje. Het werkt nu inderdaad, zonet klein testje gedaan met linux en pptp, even goed configgen en direct de eerste poging verbinding!. :)
Mahja, de term DHCP is in deze natuurlijk fout. PPP werkt helemaal niet met DHCP.
Pagina: 1