Post-history ordening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
Op aanraden van ACM open ik hier maar een topicje over het nieuwe post-history ordenings-systeem. Dit schijnt ergens gebaseert op te zijn, alleen kan ik er niet uit halen waarop. Ik open net een nieuw topic, en die komt op de 4e plaats in het lijstje :X. Ik ben in ieder geval het systeem kwijt.
Zelf vind ik ook het oude systeem (1 nieuwe reply, dan komt ie weer bovenaan) n stuk prettiger werken. Is het mogelijk dit (bij de volgende react-update natuurlijk ;)) zelf in te stellen? Of ben ik hier de enige die t vervelend vind?

offtopic:
en
Edit: Nu we toch bezig zijn over de topic history: Hij geeft nog steeds maar 1 pagina, terwijl mijn post-history wel meer pagina's telt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RSpliet op 19-01-2004 18:12 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Wat mij opvaltop viel is dat het alleen in myreact anders iswas dan de 'gewone' post history.

edit:
Toch niet, het is idd erg wazig :o

[ Voor 51% gewijzigd door justmental op 19-01-2004 18:13 . Reden: nu doet ie het wel weer goed :? ]

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

myreact en post history is idd anders.

Maar myreact zie ik geen volgorde in? Ook op eigen reactie lijkt niet echt te kloppen. Mocht dat het toch zijn wil ik hierbij melden dat ik de oude volgorde veeel handiger vind :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
DarkX schreef op 19 januari 2004 @ 18:17:
myreact en post history is idd anders.

Maar myreact zie ik geen volgorde in? Ook op eigen reactie lijkt niet echt te kloppen. Mocht dat het toch zijn wil ik hierbij melden dat ik de oude volgorde veeel handiger vind :)
Nope, dat is het ook niet, ik heb een oud gesloten topic boven topics staan waarin ik net heb gereageerd. Misschien dat er een handige volgorde in zit, maar ik heb 'm in ieder geval nog niet ontdekt :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Tja, het zal ook niet random zijn, ze zijn allemaal van de laatste 3 dagen ofzo dus niet zomaar een greep uit je topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als ik het me goed herinner is het:

• Origineel is het gebaseerd op de laatste reactie in topics. Dus als jij in een topic gereageerd hebt in 1999 waar nu nog in gereplied wordt, staat dat ergens bovenaan in je post history ook al heb je er de laatste 2 jaar niet meer gereageerd.

• Nieuw is dat het gesorteert is op jouw laatste reactie in dat topic. Dat topic uit 1999 komt dus niet in jouw post history voor omdat je daar niet recentelijk meer gereageerd hebt.

(ik kan alleen de originele tekst niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Alleen klopt het niet. Als ik hier nu reageer bumpt het topic niet naar boven. Ik vind het trouwens ook niet handig als het wel zo zou zijn, je wilt zien wanneer andere reageren, niet wanneer je zelf gereageerd hebt :P

Nope, het topic staat nu 5e :)

[ Voor 8% gewijzigd door DarkX op 19-01-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit klopt er volgens mij niet

http://www12.brinkster.com/masterout/GoT%20191.JPG

het is niet geindexeerd op 'verse' topics eerst , en dan oude topics

/edit naar beneden
ik vind dat frm niet echt mooi staan. Het is blijkbaar een formulier van wat ik er kan uithalen..... ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Outerspace op 19-01-2004 18:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Wat is er mis aan frm topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

elevator schreef op 19 januari 2004 @ 18:27:
• Nieuw is dat het gesorteert is op jouw laatste reactie in dat topic. Dat topic uit 1999 komt dus niet in jouw post history voor omdat je daar niet recentelijk meer gereageerd hebt.
Dat nieuwe systeem lijkt me uitermate slecht. Waarom? Als ik reageer dan weet ik toch dat ik gereageerd heb, dus hoef ik daar niet apart een herinnering voor. Als iemand anders reageert wil ik dat graag zien omdat dat voor mij interessant kan zijn.

Het kan nu dus voorkomen dat ik op 6 berichten gereageerd heb en op de eerste daarvan schrijft iemand anders een reactie. Die mis ik dus omdat ik maar 5 berichten in de post history heb en de reaktie komt op het 6e bericht.

Verwoord ik het zo goed? Dit kan toch nooit de bedoeling zijn?
edit:
en ik zie de consequenties al. Ik heb vijf berichten in myreact in mijn post history staan, waarvan twee rood (dus een recente reaktie). Als ik naar mijn volledige post history ga dan zie ik daar drie active topics. Ik mis er in myreact dus eentje.

Ik herhaal mijzelf: dit kan toch echt niet de bedoelig zijn? :? En als de Adjes dit graag willen, kan er dan AUB een optie gemaakt worden om het weer op de oude manier te laten zien?

[ Voor 22% gewijzigd door Maasluip op 19-01-2004 18:42 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
ik zie ook liever het oude systeem, aangezien ik het als een soort tracking gebruikte waar ik gereageerd had, en zo makkelijk topics bij kon houden als er een 'update' kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vind het ook wat lastig. Zie [rml][ MyReact] Wirwar van topics in posthistory[/rml]. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ben het erg oneens met deze design keuze, maar meer omdat je ik het aller liefst zou zien dat je hooguit een standaard keuze maakt en het als pref aan de gebruiker aanbied om de oude stijl te kiezen.

Waarom ik m'n post history interessant vind is juist om eventuele reacties in oude topics waar ik in gereageerd heb bij te lezen.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Het is fijn dat er weer enorm veel aannames gedaan worden.

Tijdens het testen is de (huidige) bug niet naar boven gekomen. Vanaf morgenochtend zal de werking als volgt zijn (na een update).

Als je je eigen posthistory (via myReact of /find/poster) bekijkt, dan wordt deze getoond zoals dit altijd was.
Als je iemand anders' posthistory bekijkt, dan wordt deze gesorteerd op basis van de laatste reactie van de gebruiker in dat topic: een échte posthistory dus.

Als hier nou inderdaad bugs in blijken te zitten dan zullen we er uiteraard alles aan doen om dit te verhelpen, maar de enige bug die er nu is, is dat het nog niet werkt zoals beschreven; alleen bij myreact wordt de nieuwe sortering gebruikt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

chem schreef op 19 januari 2004 @ 21:24:
maar de enige bug die er nu is, is dat het nog niet werkt zoals beschreven; alleen bij myreact wordt de nieuwe sortering gebruikt.
crisp in [rml][ MyReact] Wirwar van topics in posthistory[/rml]
liever in het LA-topic aangezien dit geen bug is maar "by design"
Het is niet de bedoeling met ongeldige aannames te komen, maar ik geloof nog al snel mensen met een kleurtje in de naam, vandaar!

En niet getreurd als we streng doen tegen je chem, want we houden nog steeds van je (en al helemaal met zo'n mooie react release)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het lijkt nu wel of het in myreact weer goed is, maar de gewone post history nu die alternatieve sortering heeft :?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

justmental schreef op 20 januari 2004 @ 13:11:
Het lijkt nu wel of het in myreact weer goed is, maar de gewone post history nu die alternatieve sortering heeft :?
Ik kan er geen logica in ontdekken nee, chem is iig op de hoogte, dus ik denk dat het (hopelijk) binnekort wel gefixed wordt.
* m-m is zo iemand die constant via zn eigen posthistory op GoT surft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 14:01

Beaves

Usque ad Finem

justmental schreef op 20 januari 2004 @ 13:11:
Hmm, volgens mij ook en dat is niet leuk, aangezien ik via de history de draadjes in de gaten hield.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

CyberSnooP schreef op 19 januari 2004 @ 22:00:
[...]
Het is niet de bedoeling met ongeldige aannames te komen, maar ik geloof nog al snel mensen met een kleurtje in de naam, vandaar!
Water kan branden, kippenvlees mag je niet eten voordat het groen en harig is en het is veilig om voor een rijdende auto te lopen :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hmmm...
Ik ga altijd naar http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43400 voor mijn eigen posthistorie omdat ik MyReact niks vind/vond. Zoals ik het begrijp staan nu dus de "gekickte" topics niet meer automatisch bovenaan als je zo zoekt. Kan men dan niet instelbaar maken dat als ik op mezelf zoek of ik ze dan op de nieuwe of oude manier wil zien?

(pseudo code)
code:
1
2
3
4
5
If SearchUser = CurrentUser then
  GetSetting(PreferredSortOrder)
else
  SortOrder = NieuweSortOrder
end if

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 20-01-2004 13:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

het was een foutje dat chem inmiddels al gevonden heeft, even geduld dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

m-m schreef op 20 januari 2004 @ 13:12:
[...]

Ik kan er geen logica in ontdekken nee, chem is iig op de hoogte, dus ik denk dat het (hopelijk) binnekort wel gefixed wordt.
/me Me too
Mis het echt enorm. Sommige topics lees en herlees je toch regelmatig en je kon het juist zo makkelijk terugvinden. Soms is elke verandering absoluut géén verbetering.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 10:54

megaleo

Special member

m-m schreef op 20 januari 2004 @ 13:34:
het was een foutje dat chem inmiddels al gevonden heeft, even geduld dus :P
Gelukkig. :)
Waardeloos zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-10 21:07
G33rt schreef op 19 januari 2004 @ 19:00:
ik zie ook liever het oude systeem, aangezien ik het als een soort tracking gebruikte waar ik gereageerd had, en zo makkelijk topics bij kon houden als er een 'update' kwam :)
Inderdaad. Ik begon ook altijd met mijn posthistory om vervolgens verder te GoTten.

Ik vind ook dat er eigenlijk wel weer zo'n optie moet komen, desnoods 'apart' zoals bij FoK! ("my active topics").

[ Voor 6% gewijzigd door Sassie op 20-01-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

_/-\o_

Volgens mij werkt het weer op de oude vertrouwde manier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Beaves schreef op 20 januari 2004 @ 13:39:
_/-\o_

Volgens mij werkt het weer op de oude vertrouwde manier :>
Hij sorteert de topics nu op wanneer je zelf de laatste post hebt gemaakt, dus nog niet helemaal de oude manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-10 21:07
Nou.. nog niet helemaal geloof ik.

Maar goed we wachten gewoon af.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nu werkt Myreact weer goed, en is de gewone posthistory vreemd? Nouhouhou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 20 januari 2004 @ 13:42:
Nu werkt Myreact weer goed, en is de gewone posthistory vreemd? Nouhouhou :P
Daar lijkt het idd wel op jah... we w88 geduldig af

/me surft got ook altijd door te beginnen bij me posthistory (niet myreact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Posthistory lijkt nu ook weer goed te werken? (Maar ik vertrouw er nog maar weinig van... ;))

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:48

DDX

Mx. Alba schreef op 20 januari 2004 @ 14:40:
Posthistory lijkt nu ook weer goed te werken? (Maar ik vertrouw er nog maar weinig van... ;))
niet echt nog hoor.....

iig mis ik nu topics waar ik tijd geleden in gerageerd heb, maar ze nog wel actief meelas.... :(

[ Voor 18% gewijzigd door DDX op 20-01-2004 15:21 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

m-m schreef op 20 januari 2004 @ 13:12:
[...]

* JvS ook en ik ben dan ook zwaar onthand! :'(

Ik volg niet helemaal wat er is en wat ermee gedaan wordt, maar als het weer wordt zoals het was dan ben ik weer gelukkig! *D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
idd, Dit is de fok! manier was altijd al blij dat het hier niet zo was maar nu ;( Gelukkig ben ik niet de enige en wordt het opgelost, stel je voor :X

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ahja, inderdaad, het ordert op mijn laatste posting in de draad, niet op de laatste posting van wie dan ook... [/spuit 11]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
JvS schreef op 20 januari 2004 @ 15:08:
[...]

* JvS ook en ik ben dan ook zwaar onthand! :'(
idem eigenlijk, ik gebruik het altijd om ouwe topics bij te houden waarin ik gereageerd heb, aangezien dat de snelste manier is om bij een kort en bondig lijstje te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
:/.... sjeezus wat een reply's, volgende keer ga ik maar niet naar school als ik een draadje open :p. IIG, het lijkt erop dat t weer op de oude manier word geordent, tnx React-guys :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

S3v3n_0f_n1n3 schreef op 20 januari 2004 @ 16:10:
:/.... sjeezus wat een reply's, volgende keer ga ik maar niet naar school als ik een draadje open :p. IIG, het lijkt erop dat t weer op de oude manier word geordent, tnx React-guys :).
Dat wordt het dus nog niet :+
Mx. Alba schreef op 20 januari 2004 @ 15:38:
Ahja, inderdaad, het ordert op mijn laatste posting in de draad, niet op de laatste posting van wie dan ook... [/spuit 11]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 10:54

megaleo

Special member

Duurt mij te lang. :)
Ik vind het zo waardeloos.
Ik kijk altijd waar er voor het laatst is gepost en dan kijk ik naar zo'n topic om te zien of ik er nog wat aan wil toevoegen.

offtopic:
En als ze dan toch bezig zijn: Maak dan ook weer dat je door je eigen post history heen kunt bladeren. We hebben allemaal meer als 1 pagina met history. En het is best wel makkelijk als je er 1tje terug wilt zoeken van 2 weken terug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
megaleo schreef op 20 januari 2004 @ 16:22:
Duurt mij te lang. :)
Ik vind het zo waardeloos.
Ik kijk altijd waar er voor het laatst is gepost en dan kijk ik naar zo'n topic om te zien of ik er nog wat aan wil toevoegen.

offtopic:
En als ze dan toch bezig zijn: Maak dan ook weer dat je door je eigen post history heen kunt bladeren. We hebben allemaal meer als 1 pagina met history. En het is best wel makkelijk als je er 1tje terug wilt zoeken van 2 weken terug ofzo.
idd, das al een tijdje en idd zwaar waardeloos, duurt me nu idd ook wel erg lang, dit is echt een ramp :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 11:41

crisp

Devver

Pixelated

"waardeloos" "duurt te lang"

kom op jongens, zo werkt dat niet hoor; we zijn allemaal ontzettend druk bezig hiermee en dit is niet het enige probleempje. Daarbij is het alleen een ongemak, maar belemmerd het functioneel de werking van het forum zelf niet.

Dit soort replies voegen echt niets toe, en je haalt je alleen de irritaties van de devvers op je hals...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Jullie zijn gewoon allemaal verwentd! :P

[ Voor 10% gewijzigd door MrJ op 20-01-2004 17:22 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is weer opgelost _o_
Dank!

[ Voor 13% gewijzigd door Foxke op 20-01-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
En toch staan er weer in willekeurige volgorde rode, gele en gele mapjes met slotjes in MyReact :| ... Ik ben t ffies kwijt

Edit: reactie op hieronder: mee eens ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RSpliet op 20-01-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

elevator schreef op 19 januari 2004 @ 18:27:
Als ik het me goed herinner is het:

• Origineel is het gebaseerd op de laatste reactie in topics. Dus als jij in een topic gereageerd hebt in 1999 waar nu nog in gereplied wordt, staat dat ergens bovenaan in je post history ook al heb je er de laatste 2 jaar niet meer gereageerd.

(ik kan alleen de originele tekst niet vinden)
In dat geval vind ik het oude systeem toch echt een stuk beter.
Als ik 2 jaar geleden een topic heb geopend waarin ik een vraag heb gehad, dan vind ik het best interessant als er nu iemand nog met een oplossing komt, of, als ik die oplossing toen heb gevonden, dat ik iemand kan helpen die nu met hetzelfde probleem zit :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

ACM heeft zojuist de files gelijk getrokken op alle servers, en de sortering is nu zoals hij behoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Prima, ik ergerde mij echt aan die sortering.

_/-\o_ d:)b
December schreef op 20 januari 2004 @ 20:01:
[...]
Niet helemaal :X In myReact wordt er nog steeds gesorteerd op je eigen laatste post in plaats van de laatste post in een topic. Eerder zei je dat dat alleen zou gebeuren als je bij anderen in hun myReact zou kijken :)
Daar kijk ik nooit, ik kom altijd op GoT, en klik direct op mijn naam.

[ Voor 77% gewijzigd door Resistor op 20-01-2004 20:02 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
chem schreef op 20 januari 2004 @ 20:00:
ACM heeft zojuist de files gelijk getrokken op alle servers, en de sortering is nu zoals hij behoort te zijn.
Niet helemaal :X
In myReact wordt er nog steeds gesorteerd op je eigen laatste post in plaats van de laatste post in een topic. Eerder zei je dat dat alleen zou gebeuren als je bij anderen in hun myReact zou kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

December schreef op 20 januari 2004 @ 20:01:
[...]
Niet helemaal :X
In myReact wordt er nog steeds gesorteerd op je eigen laatste post in plaats van de laatste post in een topic. Eerder zei je dat dat alleen zou gebeuren als je bij anderen in hun myReact zou kijken :)
ja stink zeg :P

morgen NOG maar eens kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
_o_ my react gebruik ik toch niet, dus ik ben al tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 20 januari 2004 @ 20:09:
_o_ my react gebruik ik toch niet, dus ik ben al tevreden :)
nou, ik wel. Zo kan ik makkelijker 'mijn' discussies volgen. Het is nu weer een zooitje nadat het vanmiddag redelijk had gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle lelijke reply's mag er ook wel een mooie niet?

_o_ thanks react dudes dat jullie 't vrij snel gefixed hebben voor ons verwende nerds _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:55:
Na alle lelijke reply's mag er ook wel een mooie niet?

_o_ thanks react dudes dat jullie 't vrij snel gefixed hebben voor ons verwende nerds _o_
Nou, gefixt is het nog niet. Post history in Myreact is kapot, die in het grote overzicht niet.
Wat me nu ook opvalt (maar ik weet niet of dit nieuw is) is dat een heel aantal topics die ik echt nog niet gelezen heb voor mij niet active zijn maar wel nieuwe posts hebben (posts van 22:06 gisteravond tot 4:07 vanmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

mdeen schreef op 21 januari 2004 @ 08:09:
Nou, gefixt is het nog niet. Post history in Myreact is kapot, die in het grote overzicht niet.
Wat me nu ook opvalt (maar ik weet niet of dit nieuw is) is dat een heel aantal topics die ik echt nog niet gelezen heb voor mij niet active zijn maar wel nieuwe posts hebben (posts van 22:06 gisteravond tot 4:07 vanmorgen)
Ohjee, alweer een bug....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ghihi, eerst was het de Myreact, dan fixen ze die gaat de posthistory fout, fixen ze die is de Myreact weer maf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Persoonlijk vind ik deze manier van het Post History overzicht ook totaal niet fijn werken. De oude manier vond ik veel beter. Kijk, dat je misschien 2 jaar niet in een topic reageert wil daarbij ook niet meteen zeggen dat het niet interessant is om toch te lezen wanneer iemand opnieuw in dat topic post. Wie weet wordt het topic wel weer vol tot leven gewekt door iemand die bijvoorbeeld een probleem heeft waar dat topic het meeste mee te maken heeft. Hopelijk wordt het weer zoals vanouds, want dat werkte echt veel fijner en het is een stuk overzichtelijker. Toch ben ik over de nieuwe react verzie zeer te spreken, vooral de search direct onderaan het forum vind ik heel fijn.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Godjira schreef op 22 januari 2004 @ 10:30:
Persoonlijk vind ik deze manier van het Post History overzicht ook totaal niet fijn werken. De oude manier vond ik veel beter. Kijk, dat je misschien 2 jaar niet in een topic reageert wil daarbij ook niet meteen zeggen dat het niet interessant is om toch te lezen wanneer iemand opnieuw in dat topic post. Wie weet wordt het topic wel weer vol tot leven gewekt door iemand die bijvoorbeeld een probleem heeft waar dat topic het meeste mee te maken heeft. Hopelijk wordt het weer zoals vanouds, want dat werkte echt veel fijner en het is een stuk overzichtelijker. Toch ben ik over de nieuwe react verzie zeer te spreken, vooral de search direct onderaan het forum vind ik heel fijn.
Ehm, het werkt weer op dezelfde oude manier hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MyReact maar zelden gebruikt, alleen het lijkt nu weer net zo te werken als vroeger ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 22 januari 2004 @ 10:38:
[...]
Ehm, het werkt weer op dezelfde oude manier hoor O-)
Nah niet echt... ik gebruik Silver/Silver (weet niet of dat wat uitmaakt trouwens) en mijn posthistory in MyReact wordt niet aflopend gesorteerd op laatste post in het topic.

code:
1
2
3
4
5
6
7
Last Post

22-01-2004 00:14
22-01-2004 08:56
22-01-2004 09:25
21-01-2004 21:22
21-01-2004 21:20

Zou er volgens mij zo uit moeten zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Last Post

22-01-2004 09:25 
22-01-2004 08:56
22-01-2004 00:14
21-01-2004 21:22
21-01-2004 21:20

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

welk template je gebruikt heeft hier geen invloed op aangezien het template enkel de layout verzorgt, niet de ordening. Daarbij is de silver-template enkel een wrapper om de GoT template heen, en wordt er intern dus gewoon van de GoT templates gebruik gemaakt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

* Maasluip is with superdeboer, myreact is nog steeds broken

Durf het bijna niet te vragen, maar wordt er nog aan gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Superdeboer schreef op 22 januari 2004 @ 11:52:
[...]

Nah niet echt... ik gebruik Silver/Silver (weet niet of dat wat uitmaakt trouwens) en mijn posthistory in MyReact wordt niet aflopend gesorteerd op laatste post in het topic.
Jei n00b, /me Godjira en ik hebben het over de Post History, niet over myReact, dat gebruik ik toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 22 januari 2004 @ 16:45:
[...]
Jei n00b, /me Godjira en ik hebben het over de Post History, niet over myReact, dat gebruik ik toch niet :P
*In* je MyReact _zit_ het actueelste stukje van je Post History, nerd... :P :*

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Piepklein kickje. We zijn inmiddels meer dan een week verder en in myReact is de ordening nog steeds niet helemaal zoals ie zou moeten zijn/worden. Ik heb er ondertussen mee leren leven, maar het zou erg mooi zijn als het een keertje gefixt zou worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op 30 januari 2004 @ 19:02:
Piepklein kickje. We zijn inmiddels meer dan een week verder en in myReact is de ordening nog steeds niet helemaal zoals ie zou moeten zijn/worden. Ik heb er ondertussen mee leren leven, maar het zou erg mooi zijn als het een keertje gefixt zou worden ;)
/me sluit zich bij December aan. :) Dat zou helemaal toppie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

* Maasluip heeft er nog niet mee leren leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Dag lieve parse mannetjes (en vrouwtjes).
Stiekem denk ik dat het niet heel erg moeilijk moet zijn om dit probleem op te lossen, omdat het al eens ff opgelost was. Maar het lijkt er op dat het van het todo-lijstje is afgevallen aangezien ik er geen berichten meer over hoor.

Kan iemand er nog eens eventjes naar kijken ajb?

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

CyberSnooP schreef op 01 februari 2004 @ 19:10:
Dag lieve parse mannetjes (en vrouwtjes).
Stiekem denk ik dat het niet heel erg moeilijk moet zijn om dit probleem op te lossen, omdat het al eens ff opgelost was. Maar het lijkt er op dat het van het todo-lijstje is afgevallen aangezien ik er geen berichten meer over hoor.

Kan iemand er nog eens eventjes naar kijken ajb?
Yup, hier sluit ik mij bij aan.... Kan dit vervroegd doorgevoerd worden in plaats van dat we moeten wachten tot de volgende upgrade? :>

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Waarschijnlijk is het van de todo-lijst afgevallen omdat de functionaliteit van "stukke" MyReact wordt gecovered door de post history. Dus geen prioriteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

zolang er geen urgente bugs zijn worden dit soort dingen doorgaans doorgeschoven naar een volgende release; development voor 1.9.1 is gewoon afgesloten en intermediate fixes installeren kost extra tijd, tijd die Parse denk ik liever in 1.9.2 stopt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Euhm, nog een bugje geloof ik, volgens mij wordt de eigen posthistory wel goed geordend, maar als je de posthistory van een andere user opvraagt, dan zit ie ook door elkaar. Geloof niet dat dat al opgemerkt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

crisp schreef op 01 februari 2004 @ 22:20:
zolang er geen urgente bugs zijn worden dit soort dingen doorgaans doorgeschoven naar een volgende release; development voor 1.9.1 is gewoon afgesloten en intermediate fixes installeren kost extra tijd, tijd die Parse denk ik liever in 1.9.2 stopt :)
idd, alleen je eigen myreact-posthistory is beetje in de war. Zet hem anders uit als je er van in de war raakt bij je prefs ;)

Zoals jullie wel opgevallen is gaan we sinds 1.9 werken met intermediate releases, wat inhoudt dat er niet meer halfjaarlijks (ca.) maar 2 maandelijks (ca.) geupdate wordt.

Hou in je achterhoofd dat we werken met releases van 6 weken ontwikkeltijd en 2 weken testtijd, maar dat die 6 weken niet aaneengesloten hoeven te zijn (kan dus ook 6 weken over 9 weken verdeeld zijn bv.).

Nadeel is dat er geen (ongenummerde) tussentijds fixjes komen, voordeel is dat jullie sneller de nieuwste versie krijgen, met de nieuwste mogelijkheden en requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maverick schreef op 01 februari 2004 @ 22:20:
Euhm, nog een bugje geloof ik, volgens mij wordt de eigen posthistory wel goed geordend, maar als je de posthistory van een andere user opvraagt, dan zit ie ook door elkaar. Geloof niet dat dat al opgemerkt was.
Heb je daar voorbeelden van? Dit probleem heb ik niet (/nog nooit opgemerkt)...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Maverick schreef op 01 februari 2004 @ 22:20:
It's not a bug, it's a feature. Net zoals in je myReact wordt er bij andermans posthistory gesorteerd op hun eigen posts en niet op de posts in een topic. Dus een actief topic komt gewoon onder een niet-actief topic te staan als iemand als laatst in dat niet-actieve topic heeft gepost.

Alleen je eigen post history (/find/poster) werkt nog zoals het was, myReact en de posthistory's van anderen zijn (momenteel) op de nieuwe manier geordend :)

Pagina: 1