bij insert topicreport staat het topic nu standaard onder het insert field. dat leest erg onprettig, en als je snel een TR wilt inserten moet je nu een stuk langer wachten (bijvoorbeeld bij het Post je Desktop Topic). is het wellicht mogelijk om dit als pref te zetten of uit te doen?
je kan toch ook op escape drukken bij dat soort topics?
Intentionally left blank
Nee, ik heb het een keer getest in IE 6.0 SP1 net. In een topic waar minstens 10MB aan pics staan, bij 100 posts per pagina. Als je dan op TR drukt, wordt er niets weergegeven, totdat een X aantal foto's geladen is. Daarna verschijnt het TR venster, wanneer je op ESC zou kunnen drukken of wachten tot het restant geladen is.
Het irriteert mij persoonlijk totaal niet, maar het kan wel lastig zijn. Een eventuele oplossing zou kunnen zijn om standaard ?limit=25 (oid) mee te geven aan het TR knopje. Of gewoon de feature weer weghalen.
Het irriteert mij persoonlijk totaal niet, maar het kan wel lastig zijn. Een eventuele oplossing zou kunnen zijn om standaard ?limit=25 (oid) mee te geven aan het TR knopje. Of gewoon de feature weer weghalen.
Je kan gewoon tijdens het laden op ESC drukken hoor met zoveel foto's, ookal is er nog niets weergegeven. IE 6.0 geeft na de druk op ESC dan gewoon weer wat al wel is binnen gehaald.PromWarMachine schreef op 19 januari 2004 @ 18:01:
Nee, ik heb het een keer getest in IE 6.0 SP1 net. In een topic waar minstens 10MB aan pics staan, bij 100 posts per pagina. Als je dan op TR drukt, wordt er niets weergegeven, totdat een X aantal foto's geladen is. Daarna verschijnt het TR venster, wanneer je op ESC zou kunnen drukken of wachten tot het restant geladen is.
het is een pref: toon laatste berichten bij reply. Op herhaaldelijk verzoek wordt deze nu ook bij TR's weergegeven.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()