Toon posts:

Gainward FX PowerPack! Ultra/1100 TV/DVI 128M Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een foldertje van Media Markt duitsland in de bus gekregen en daarin staat de Gainward FX PowerPack! Ultra/1100 TV/DVI 128M voor €229,- .
Nou kan ik eigenlijk niets aan reviews vinden over deze kaart en ook geen verdere informatie dan hetgeen dat op de website staat: Klik

Nou dus de vraag, wie kent deze kaart?
Hoe zijn de prestaties vergeleken met andere merken, en is de prijs een beetje gunstig??
Kan ik beter een 5900XT nemen??
Is deze kaart sneller te maken door een ander bios??

Graag antwoord op deze vragen, want ik sta in dubio tussen deze en de 5900XT.
Ik kan zelf alleen geen antwoord vinden op bovenstaande vragen :(

Tot slot nog een plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.gainward.com/ProductImages/G_FX_Ultra_1100_DVI_TV_128M_GW_500X375.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Net op een vage manier toch een engelse review gevonden:
http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=75

Hierin staat dat de kaart loop op Core speed van 400 MHz en een Memory speed van 710 MHz :?
Nou loopt de Asus V9950/SE op 400 bij 700 en de V9950/TD op 400 bij 850. Moet ik er nu van uit gaan dat deze kaart hetzelfde is als een SE kaartje??

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 18:49
denk het ja.
ik heb al meerdere SE van de 5900 gezien en de clocksnelheden kunnen nog eens 10 mhz schelen van fabrikant tot fabrikant
voor de rest heb ik geen idee of er nog verder verschil is.

Verwijderd

Topicstarter
Bigbot schreef op 19 januari 2004 @ 18:11:
denk het ja.
ik heb al meerdere SE van de 5900 gezien en de clocksnelheden kunnen nog eens 10 mhz schelen van fabrikant tot fabrikant
voor de rest heb ik geen idee of er nog verder verschil is.
Ik vraag me af of deze nog een beetje fatsoenlijk over te klokken is... heb in de review gelezen dat er gelijkwaardige kaarten waren die stukken sneller waren als deze!

En toen ik de aquamark score van 26000 zag en die vergeleek met de 38000 van een 5900XT (met overklokken) schrok ik me dood :S