Hallo,
Ik heb een zeer raar en vervelend probleem, namelijk dat 90% van mijn downloads corrupt zijn. Dit gebeurt bij zowel het downloaden van installatie files in IE 6.0 als van .avi files in Emule 0.30e.
Ik heb al een een aantal dingen geprobeerd.
1) Ad Aware en Spyhunter gebuikt (comp is nu vrij van spyware)
2) Trendmicro Scanner met laatste pattern gebruikt (comp is virusvrij)
3) gecheckt of ik geen verrot RAM heb (zowel memtest86 als geprobeerd met ander DIMM)
4) Netwerkkaart op 10BaseT gezet
5) Planet Internet gebeld -> kunnen niets doen: zeggen dat mijn verbinding stabiel is en mijn ping test goed is
6) Modem gereset.
7) Gecheckt of er een download accelerator draait. (niet het geval)
Dus ik weet het niet meer, ben ten einde raad!! Waar kan het dan aan liggen??? Heb laatst wel nieuw DIMM erbij gegooid en DVD writer ingebouwd, maar volgens had ik er daarvoor ook al last van!
Wat nu?
Ik heb een zeer raar en vervelend probleem, namelijk dat 90% van mijn downloads corrupt zijn. Dit gebeurt bij zowel het downloaden van installatie files in IE 6.0 als van .avi files in Emule 0.30e.
Ik heb al een een aantal dingen geprobeerd.
1) Ad Aware en Spyhunter gebuikt (comp is nu vrij van spyware)
2) Trendmicro Scanner met laatste pattern gebruikt (comp is virusvrij)
3) gecheckt of ik geen verrot RAM heb (zowel memtest86 als geprobeerd met ander DIMM)
4) Netwerkkaart op 10BaseT gezet
5) Planet Internet gebeld -> kunnen niets doen: zeggen dat mijn verbinding stabiel is en mijn ping test goed is
6) Modem gereset.
7) Gecheckt of er een download accelerator draait. (niet het geval)
Dus ik weet het niet meer, ben ten einde raad!! Waar kan het dan aan liggen??? Heb laatst wel nieuw DIMM erbij gegooid en DVD writer ingebouwd, maar volgens had ik er daarvoor ook al last van!
Wat nu?