Toon posts:

corrupte downloads met Planet ADSL Comfort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een zeer raar en vervelend probleem, namelijk dat 90% van mijn downloads corrupt zijn. Dit gebeurt bij zowel het downloaden van installatie files in IE 6.0 als van .avi files in Emule 0.30e.

Ik heb al een een aantal dingen geprobeerd.
1) Ad Aware en Spyhunter gebuikt (comp is nu vrij van spyware)
2) Trendmicro Scanner met laatste pattern gebruikt (comp is virusvrij)
3) gecheckt of ik geen verrot RAM heb (zowel memtest86 als geprobeerd met ander DIMM)
4) Netwerkkaart op 10BaseT gezet
5) Planet Internet gebeld -> kunnen niets doen: zeggen dat mijn verbinding stabiel is en mijn ping test goed is
6) Modem gereset.
7) Gecheckt of er een download accelerator draait. (niet het geval)

Dus ik weet het niet meer, ben ten einde raad!! Waar kan het dan aan liggen??? Heb laatst wel nieuw DIMM erbij gegooid en DVD writer ingebouwd, maar volgens had ik er daarvoor ook al last van!

Wat nu?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou die nieuwe DIMM er eens even uitgooien. Misschien dat die DIMM voor brakke bestanden zorgt, je kan het heel makkelijk even testen, ondanks dat memtest geen errors geeft. Zelf heb ik geen enkel probleem met Planet Internet Comfort.

• Dav-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08-2024
Ik heb precies hetzelfde... Planet ADSL Comfort... En heb er al sinds de laatste upgrade last van. Enig idee?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
HAHAHAHHA
me nic stond op auto mode bij speed
gezet op 10 half duplex zoals in het prille begin van mijn adsl verbinding me downloads werkten weer woei
toen d8 ik van maar ik wil 100 mbps dus 100 half en dat werkte ook
100 full OOK
dus wie dit probleem ook heeft: check ff je nic, haal hem van auto mode af
Uit topic : Downloads corrupt
Zie ook : [rml][ Planet]Corrupte Downloads?[/rml]

(Hier kan een slotje op, of je moet nog meer systeem/netwerk info geven)

[ Voor 29% gewijzigd door djexplo op 18-02-2004 15:51 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'