Toon posts:

Outlook 2003 en exchange server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een werkstation dat niet in het domein zit. Er staat outlook 2003 op en deze maakt gebruik van de exchange server in het domein.

Normaal vraagt outlook dan om gebruiksnaam, pass en wachtwoord als je outlook start, je vult dan die van het domein in en je hebt je outlook voor je neus.

Sinds kort lukt dit niet meer. Ik krijg de melding van outlook:

Kan Microsoft Outlook niet startren. U bent niet gemachtigd om u aan te melden.

Ik heb het op een ander werkstation geprobeerd en hier krijg ik dezelfde fout. Om te testen heb ik de user lid gemaakt van domein admins maar dan werkt het nog steeds niet.

Waar kan dit aanliggen, ik kan op de server hier niks over terug vinden en het werkte altijd goed. Voor zover ik weet is er niks aangepast op de server maar het kan dat iemand anders wat heeft lopen kloten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen - daar is het meer op z'n plek :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij de instellingen in outlook bij exchange en dan naam controleren dan vult hij de naam wel goed in.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:05
Welke exchange versie heb je draaien (graag ook je Sp)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
check eens in je AD users/computer (start uitvoeren> dsa.msc)

heb je nog wel genoeg rechten op die mailbox :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Rolfie schreef op 21 januari 2004 @ 21:12:
Welke exchange versie heb je draaien (graag ook je Sp)
Het gaat om Exchange 2000 SP 2 Build 5762.4

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

kun je het niet in het configuratiescherm instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb genoeg rechten op de mailbox, het gaat om mijn eigen mailbox. Ik ligt volgens mij aan outlook.

Ik krijg nu ook geen user en pass meer hij probeert meteen in te loggen. Ik denk dat hij verkeerde user en pass gebruikt. Ik heb geprobeerd een nieuw profiel te maken in outlook maar dan lukt het nog steeds niet.

Als ik met een ander account inlog op mijn laptop, en dan outlook instel dan vraagt hij wel om user en pass en dan kom ik er wel in.

Ik krijg outlook niet zover dat hij weer om user en pass vraagt.
Pagina: 1