Ik heb thuis een klein netwerkje liggen van 2 pc's. De een heeft internet, dus dat heb ik met sygate gedeeld zodat ik ook op de andere pc kan internetten. Echter, sinds gisteren werkt het _opeens_ niet meer! Ik ben aan het internetten (op client pc), ga ff weg, en toen ik terug kwam werkte het niet meer! Ik er is nix veranderd qua software oid, maar de client compu kan geen contact meer krijgen met de server....
Nou heb ik al van alles geprobeert. Beide pc's heb ik al 2x geformatteerd. Allerlei opties geprobeert, etc. maar nix werkt
Om de een of andere reden ziet de client de server niet, maar wel anderom (server ziet client wel)! Als ik de ip's ping dan krijg ik soms wel, en soms geen reply (timed out). Nou denk ik zelf dat een van de 2 netwerkkaarten overleden is (beide zijn simpele 10mb kaartjes). :"(
Wat denken jullie? Nog suggesties? Tnx
Nou heb ik al van alles geprobeert. Beide pc's heb ik al 2x geformatteerd. Allerlei opties geprobeert, etc. maar nix werkt
Om de een of andere reden ziet de client de server niet, maar wel anderom (server ziet client wel)! Als ik de ip's ping dan krijg ik soms wel, en soms geen reply (timed out). Nou denk ik zelf dat een van de 2 netwerkkaarten overleden is (beide zijn simpele 10mb kaartjes). :"(
Wat denken jullie? Nog suggesties? Tnx