Toon posts:

icqphone achter winroute help!!

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan icqphone niet aan de gang krijgen via winroute pro 4.1. Zijn er bepaalde portmappings die je moet maken hiervoor ofzo? File transfer weet ik wel, maar dit.....ik kan het nergens vinden.
alvast bedankt....anyone

tweakers is the best

Verwijderd

dat zou ik nou ook wel eens willen weten :D

wat ik wel weet: voor netmeeting moet je poort 1720 openzetten, soort vergelijkend progje, alleen niet naar gewone telefoon :(

Verwijderd

Topicstarter
bij mij gaat het eigenlijk alleen om dat pc to pc call werkt. Nu doet ie helemaal nix. ja hij wil bellen en als de ander accept doet zegt ie "failed to establish call". Als hij belt gebeurt hetzelfde. Valt ook nix over te vinden op hun website. Beetje vaag. Maar misschien dat er toch nog iemand is die dit weet.......help me ..!!

tweakers is the best

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het flauwe vermoeden dat niemand dit weet.....
Stel ik te moeilijke vragen of is het een domme vraag ofzo?
aaarrgh.....ik wil icqphonen |:(

tweakers is the best!!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 07:56
Heb je al ff geprobeerd om al je inkomend tcp/udp verkeer te loggen in window of logfile?
Dan zou je moeten kunnen zien welke poorten gebruikt worden door die icqphone, dat zul je maybe zelfs meerdere keren moeten doen omdat dat soort progs nog wel us meerdere poorten willen usen.

MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is misschien wel een idee. Gewoon op de server, waar icqphoe dus we draait, ff icqphone te doen en dan kijken welke poorten die gebruikt via bv een firewall....
ik ga het proberen

tweakers is the best

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43

paradoXical

The ParadoX

Waarom niet gewoon met je telefoon bellen? :?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Topicstarter
dat kost geld....het gaat om pc to pc call henkie

Verwijderd

ik denk dat een tcp/udp sniffer nog wel es zou moeten helpen. In de log van winroute zou het het ook wel kunnen staan... zal es ff zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou heel plrettig zijn, ik heb op het moment geen spul om te loggen

Verwijderd

nou ik heb alle poorten eens open gezet maar met winroute krijg ik icuii ook niet aan
de praat ...ritztele.com wil ook niet werken en ook paltalk wil niet werken met winroute en inderdaad op de website word wel wat gezegd over poorten open gooien maar dan werkt het bij mij nog steeds niet ...ik weet niet waar dat nou aan ligt ik begin toch te twijfelen aan winroute
en er zijn maar weinig mensen die wat van winroute afweten.

groeten frits

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en er zijn maar weinig mensen die wat van winroute afweten
Het spijt me zeer, maar dit is gewoon niet waar. Doe maar eens een search naar Winroute, je zult ontzettend veel topics vinden. Veel tweakers gebruiken dit programma. Het is gewoon het beste programma op de markt voor Windhoos. Winroute had zelfs een stand op de HCC dagen!

Bovendien heeft dit probleem niets te maken met Winroute, als je linux gebruikt moet je precies dezelfde poorten mappen, dus doe eens een search op het net naar Portmappings AND Netphone en je zult vanzelf de goede poorten tegen komen.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Pagina: 1